Beantwoord

Welk accespoint heb ik nodig om wifi in de tuin te krijgen?

  • 11 July 2019
  • 7 reacties
  • 246 keer bekeken

Hai,

Als ik op terras tv kijk via tablet valt hij regelmatig weg (via wifi)

Heb een experia v10 in de meterkast. En heb een utp kabel naar achter bij de tuin getrokken.

Wat heb ik nodig om acces in de tuin ( achter in huis) te verbeteren.
En blijft wifi van v10 dan intact voor de voorkant?

Wie kan mij advies geven?

Mvg
icon

Beste antwoord door wjb 13 July 2019, 17:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo @HenryvG welkom.
Op deze link vind je de informatie die je nodig hebt denk ik.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @HenryvG welkom.
Op deze link vind je de informatie die je nodig hebt denk ik.

Hier sluit ik me helemaal bij aan, Henry! Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten? We helpen je er graag verder mee.
Reputatie 7
Je moet met je V10 dus juist niet zo'n Experia WiFi hebben immers dan gaat de wifi van de V10 dus uit en dan heb je voor dus weer slechte wifi aan de voorkant.
Ik denk dat je er veel verstandiger aan doet om een accesspoint van bijvoorbeeld TP-Link aan te schaffen zoals de EAP245.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt dan inderdaad wel twee Experia Wifi's nodig. Een accesspoint is natuurlijk ook een goed idee, dank voor de aanvulling!
Hai, bedankt voor de response.
Inmiddels is KPN geweest.
V10 is omgeruild naar V10a
ik had 2 extra routers en na aanschaf 2 switches van netgear heb ik nu een plat netwerk.
Wifi voor in het huis en achter is ok nu.
Alleen boven is het nog mager, waarschijnlijk nog een accespoint maken boven?

is EAP245 beter dan die van kpn ( inmiddels hebben ze een zwart accespoint, en de witte wordt niet meer geleverd) ?
Reputatie 7
Badge +30
Klinkt alsof je het goed ingericht hebt op dit moment! Welke beter is, weet ik eigenlijk niet. Ik heb te weinig kennis van de TP-Link om daar iets zinnigs over te zeggen. Wellicht is er een andere gebruiker die daar meer kaas van heeft gegeten!
Succes met de V10A. ☹️