Beantwoord

Welke apparaten zijn verbonden met de Experiabox?

• 6 april 2018
  • 4 reacties
  • 6401 keer bekeken

Waar kan ik een overzicht vinden van wie er met mijn router is verbonden ik heb mijn wachtwoord veranderd en wil dat nu gaan beheren

Admin: Titel aangepast ivm vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Multiedje 6 april 2018, 21:34

Beste John92,

Dit is vrij simpel te doen

1. ga met je internet browser naar 192.168.2.254

2. Log in met je zojuist aangemaakte login en wachtwoord

3. in het eerste scherm als je bent ingelogd zie je direct je LAN gebruikers en als je wifi gebruikt de wifi gebruikers

4. als je op de LAN gebruikers klikt kan je zie welke IP adressen en apparaten er zijn verbonden.

5. Er zijn ook geavanceerde instellingen maar die kom je vanzelf tegen als je de tabbladen ziet

Hoop dat dit helpt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Beste John92,

Dit is vrij simpel te doen
1. ga met je internet browser naar 192.168.2.254
2. Log in met je zojuist aangemaakte login en wachtwoord
3. in het eerste scherm als je bent ingelogd zie je direct je LAN gebruikers en als je wifi gebruikt de wifi gebruikers
4. als je op de LAN gebruikers klikt kan je zie welke IP adressen en apparaten er zijn verbonden.
5. Er zijn ook geavanceerde instellingen maar die kom je vanzelf tegen als je de tabbladen ziet

Hoop dat dit helpt.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi John, welkom op het Forum!
Zoals Multietje aangeeft kan je dit terugvinden door in te loggen op het modem! Heb je al gekeken wat je allemaal te zien krijgt op het moment dat je gaat inloggen, en heb je hier voldoende aan?

Punt 4 klopt niet; Je ziet er alle apparaten die ooit zijn verbonden. Niet welke er op dat moment zijn verbonden

Reputatie 6
Badge +9

@Schilpfire Je reageert op een drie jaar oud topic... Overigens zie je niet alle apparaten die ooit zijn verbonden, je ziet alle apparaten die nog een DHCP-lease hebben, of ze nou verbonden zijn of niet.

Reageer