Vraag

Wie kan mij helpen? ik heb een experiabox v10 en wil op mijn ps4 mijn NAT TYPE veranderen.

• 18 februari 2018
  • 5 reacties
  • 165 keer bekeken

Ik moet mijn NAT TYPE veranderen op mijn ps4 maar naar aantal youtube filmpjes te hebben bekeken moet je een nieuwe port aanmaken en aantal dingen veranderen en dan koppelen. Helaas was daar geen filmpje over de experiabox V10 en kon ik dus de stappen niet volgen. Ben een leek op dit gebied dus vraag ik u om hulp aub...

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Gewoon UPnP aanzetten in de V10, kan heel makkelijk via http://192.168.2.254/
Dat heb ik allang gedaan vriend maar nog steeds niks. Ik kan niet met me vrienden spelen. Ps4 staat op moderaten. Nog meer suggesties?
Reputatie 7
Badge +30
Wat is concreet het probleem? Type 2 / Moderate is het hoogst haalbare met NAT. Ik heb zelf ook een PS4 met Type 2 / Moderate en ervaar 0 problemen.
Het probleem is dat ik met niemand kan samen spelen. Geeft telkens unable to connect! Iedereen zegt tegen mij dat mijn ps4 op "OPEN" moet staan. Dus ben ik op youtube gaan kijken hoe dat moet maar daar staat geen filmpje met uitleg hoe ik dat moet doen met de experiabox V10. Wel van andere experiaboxen. Gewoon alleen spelen gaat prima. Dus ik wil van moderate naar open gaan
Please help!
Reputatie 7
Badge +30
Om welk spel gaat het nu dan?
Staat er exact "Unable to connect"?

Reageer