Beantwoord

WiFi aan Sonos koppelen

  • 27 november 2018
  • 4 reacties
  • 765 keer bekeken

heb sinds kort nu KPN netwerk, voorheen Ziggo. nu werkt alleen sonos apparatuur niet meer wat te doen....
icon

Beste antwoord door Hsd 27 november 2018, 15:19

Dit help document van Sonos is denk ik van toepassing voor jou:

https://support.sonos.com/s/article/1061?language=nl_NL
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Dit help document van Sonos is denk ik van toepassing voor jou:

https://support.sonos.com/s/article/1061?language=nl_NL
bedankt, ga er mee bezig
Reputatie 7
Badge +21
BertusG, welkom op het Forum!

Fijn dat je al een link hebt gekregen hiervoor, dit kan inderdaad in jouw geval helpen! Indien je een Experia Box V10 hebt ontvangen kan het ook zijn dat je 2,4GHz en 5GHz WiFi verbinding hier het probleem in zijn. Geef beide verbindingen een aparte naam (via deze servicetool) en controleer zo of je Sonos wél kan verbinden met de 2,4GHz verbinding.

Heb je nog meer vragen dan weet je ons te vinden!
is gisteren gelukt via kabel rechtstreeks naar Kpn netwerk, moest dat wel doen per box apart.
bedankt voor jullie reactie.

Reageer