Beantwoord

Wifi atag one zone

  • 4 August 2021
  • 8 reacties
  • 332 keer bekeken

Badge

Waarom werkt mijn atag zone thermostaat  niet met mijn modem v12 ??

heb 2x superwifi   heb ook hik connect werkt ook niet

was hiervoor bij t-mobile werkte alles wel

wat moet ik veranderen?

icon

Beste antwoord door GeSp 5 August 2021, 16:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @nononsens 

 

Je zal je WiFi apparaten moeten koppelen met het nieuwe WiFi netwerk wat je nu hebt, dat zal vast een andere naam hebben dan wat je bij T-mobile had.

Waarschijnlijk moet je de One Zone eerst resetten via de Geavanceerde instellingen in het menu en daarna kan je opnieuw de procedure volgen om hem te koppelen aan je huidige WiFi netwerk.

Badge

Hallo @nononsens 

 

Je zal je WiFi apparaten moeten koppelen met het nieuwe WiFi netwerk wat je nu hebt, dat zal vast een andere naam hebben dan wat je bij T-mobile had.

Waarschijnlijk moet je de One Zone eerst resetten via de Geavanceerde instellingen in het menu en daarna kan je opnieuw de procedure volgen om hem te koppelen aan je huidige WiFi netwerk.


oke bedankt heb de atag one weer werkend gekregen

Heb nu alleen nog problemen met Hik connect op mijn mobiel kan ik van buitenaf op mijn camera thuis zien maar geeft nu "netwerk instabiel”???

Reputatie 7
Badge +18

Mooi dat je ATAG i.i.g. weer werkt.

 

Die hik connect ‘netwerk instabiel’ melding schijnt verschillende oorzaken te kunnen hebben.

Ben je als die netwerk instabiel melding krijg verbonden met een WiFi netwerk van iemand anders of via 4G.

Indien de laatste, krijg je die melding ook als je bij iemand anders via zijn (thuis) WiFi verbonden bent?

 

Badge

Mooi dat je ATAG i.i.g. weer werkt.

 

Die hik connect ‘netwerk instabiel’ melding schijnt verschillende oorzaken te kunnen hebben.

Ben je als die netwerk instabiel melding krijg verbonden met een WiFi netwerk van iemand anders of via 4G.

Indien de laatste, krijg je die melding ook als je bij iemand anders via zijn (thuis) WiFi verbonden bent?

 


zowel via 4 g als wifi krijg ik de melding

Reputatie 7
Badge +18

Je kan proberen of het hierbij ook helpt om hem helemaal opnieuw in te stellen, maar verder zou ik het ook niet weten.

Badge

Je kan proberen of het hierbij ook helpt om hem helemaal opnieuw in te stellen, maar verder zou ik het ook niet weten.

 

hoi GeSp

Je advies ter harte genomen  ben helemaal opnieuw begonnen met installeren

En …  alles doet het weer :yum:

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @nononsens 

 

Fijn dat alles weer werkt, het was eigenlijk dus alleen een kwestie van alles ‘even’ opnieuw instellen.

Badge

Hoi @nononsens 

 

Fijn dat alles weer werkt, het was eigenlijk dus alleen een kwestie van alles ‘even’ opnieuw instellen.


Ja eigenlijk wel maar je verwacht het niet dat je van provider veranderd gelijk weer je handleidingen erbij moet gaan zoeken