Vraag

WiFi beveiligingscamera hapert

  • 6 April 2020
  • 13 reacties
  • 92 keer bekeken

beste forumleden 

ik heb een camera ophangen die gekoppeld is aan het wifi netwerk van de experia box v10 .

nu doet ie het vrij goed maar helaas ontbreken er kleine stukjes uit mijn opnames .

wie weet hier een oplossing voor ?

hij werkt via een 2.4 frequentie en daar heb ik de experia box ook al op ingesteld maar helaas lost dit het probleem niet op 

 

mvg


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Waar worden die opnames opgeslagen?

in cloude worden deze opgeslagen.

Bekabeld aansluiten, is ook nog eens veiliger.

Reputatie 7
Badge +20

Camera springt ook niet alleen aan als er beweging is? Of weet je zeker dat de WiFi hapert? Alle andere apparaten werken wel goed? Verder tips uit dit WiFi topic al doorlopen? 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat je de oplossing hebt gevonden. Ik heb geen reactie meer van je gezien namelijk.

Als eerste wil ik graag zeggen : Sorry voor het niet reageren op jullie reacties. 

Bij de eerste reactie krijg ik een mail dat iemand had gereageerd en bij de rest niet. Vandaar dat ik dit niet gezien heb. 

 

Hij neemt 24/7 op. Wel hebben wij ook bewegingsmelding. 

De andere apparaten lopen ook niet altijd je van het. Verschilt nogal. 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Nog steeds ontbreken er stukjes dus? En de andere apparaten werken ook niet optimaal. En is dat allemaal aan elkaar te koppelen? Dus als je missende beelden hebt, is dan de WiFi op een andere apparaat ook niet goed? En heb je de WiFi tips doorlopen? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk namelijk.

Ik zal morgen alle tips doorlopen en dan laat ik het je weten of het gelukt is. Op de telefoon hapert de Wi-Fi ook vaak. Vooral boven in de badkamer . En buiten in de tuin. Zo heb je tot op de helft van de tuin bereik en zo alleen bij de achterdeur. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben erg benieuwd naar jouw bevindingen. Maar als ik je verhaal zo hoor zijn er een aantal storingsbronnen die in de weg zitten. Zo kan het signaal moeite hebben de badkamer in te dingen en in de tuin kunnen andere signalen in de weg zitten. 

Beste Bart, vandaag weer contact gehad met een collega. En nu is het wel iets beter maar er zou een monteur langs komen. Dus nog even geduld hebben . Mvg 

Reputatie 7
Badge +20

Wanneer komt de monteur? Wil je laten weten hoe dat bezoek verlopen is?

De monteur komt na de corona. Als alles weer open mag en er mag iemand langs komen kunnen we een afspraak maken. Ik laat het u weten

Reputatie 7
Badge +20

Dat is nog even afwachten dus. Ben wel benieuwd wat er vanavond gezegd gaat worden over de nieuwe maatregelen. Ik hoor graag weer van je als er een monteur is geweest.