Goedemiddag.
Graag wil ik advies vragen omtrent onderstaand probleem
Donderdag avond 29 oktober heeft mijn Wifi-connectie het begeven.
Maandag 2 november is mijn oude modem Experia Box V9 vervangen door KPN met een nieuwe modem type Experia Box V10. Met als resultaat dat de Wifi verbinding met mijn prive Desktop (Type Lenovo All-in On) is hersteld.
Echter twee problemen zijn niet opgelost:
1 Mijn laptop van werk (ondersteund 2.4Ghz) maakt geen connectie met het WiFi signaal van mijn modem. Mogelijk doordat de Wifi router de VPN connectie blokkeert.
2 A.g.v. de nieuwe Expedia Box moest opnieuw de Set-up / installatie van mijn printer (type Epson XP-412) uitgevoerd worden. Tijdens de Wifi installatie wizard werd de melding ontvangen dat de set up is mislukt omdat het MAC adresfilter niet OK is.
Zowel KPN Helpdesk almede Tech Support van mijn werkgever KLM kunnen mij niet verder helpen. Tevens heeft Helpdesk Epson mij ook niet kunnen helpen met mijn printer set up probleem.
Gaarne advies hoe op te lossen
Alvast heel veel dank.
Andre Jacobsen