Beantwoord

WiFi instellen op Smart TV Samsung

  • 31 January 2020
  • 8 reacties
  • 116 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Goedenavond

 

Wij hebben vanavond een mijnheer samsung smart tv gekocht

Nu wilde ik de wifi erop instellen maar hij geeft inplaats van tussen 2 woorden geen- die ik nodig hebt maar alleen maar _ voor mijn wachtwoord

 

Hoe ken ik dit oplossen?

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

icon

Beste antwoord door Anonymous 3 February 2020, 10:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Robert1962 , goed even of het tv-toetsenbord kijken waar de - zit i.p.v. de _, het zit echt wel op het toetsenbord. Soms moet je onderaan het toetsenbord even iets anders indrukken om het vervolg van de leestekens te kunnen zien.

Hier heeft KPN niets mee van doen.

Succes.

 

Als ik er vanuit ga dat de toetenborden van de meest recente samsungs hetzelfde zijn dan vind je het - koppelstreepje helemaal rechts onder de uitroep teken.

 

Reputatie 7

Hoi @Robert1962, dat klinkt inderdaad alsof het streepje een beetje verstopt zit op het toetsenbord. Heb je het kunnen vinden met de tips van Galdor en Jan?

Reputatie 1
Badge

Hoi Jasper

IK heb het streepje kunnen vinden

Hij zat inderdaad verstopt bij de tekens en dan op pagina 2/2

Reputatie 7

Top @Robert1962, fijn om te lezen dat het gelukt is :slight_smile:  Werkt de verbinding nu verder naar wens?

Reputatie 1
Badge

Hoi Jasper

 

We hebben nu een perfecte verbinding

Reputatie 7

Helemaal goed, dat is fijn. Veel plezier met de verbinding en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile:

Zo zie je maar ook niet provider gerelateerde bijkomende problemen kunnen we oplossen 😉