Beantwoord

Wifi minder geworden na plaatsen Experia Wifi

  • 22 July 2019
  • 3 reacties
  • 99 keer bekeken

Na het plaatsen van 2 bedrade versterkers is de WIFI minder geworden. Op zolder en in de tuin werkt het gewoon niet. Ik probeer contact te krijgen met KPN maar hoe ? Waar ? Ik sil even bellen voor overleg....
icon

Beste antwoord door RBxx 22 July 2019, 10:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Hoofddorptoolenburg

Op deze pagina staan alle contact mogelijkheden: https://www.kpn.com/service.htm

Ietwat verstopt staat daar de volgende informatie:
Klantenservice KPN
Telefoonnummer: 0800-0402

De klantenservice van KPN is 24 uur per dag, 7 dagen per week gratis bereikbaar voor storingen en technische vragen en voor vragen over verlies/diefstal van de mobiele telefoon.
Voor alle overige vragen staan de medewerkers voor je klaar tussen 08 uur – 22 uur.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Hoofddorp, welkom terug! Je geeft aan dat de wifi in de tuin en op zolder niet meer werkt na het plaatsen van de Versterkers. Gaat het hier om de zwarte Experia Wifi kastjes? En had je voorheen wel wifi op die plekken?

Je kunt natuurlijk met ons bellen, RBxx geeft je de info al. Maar als je wilt kunnen we ook hier verder kijken. In dat geval, beantwoord de vragen die ik hierboven stel 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Is het gelukt om contact te krijgen en het probleem te verhelpen, Hoofddorp?