Beste antwoord door RBxx
Bekijk origineelWifi minder geworden na plaatsen Experia Wifi
Na het plaatsen van 2 bedrade versterkers is de WIFI minder geworden. Op zolder en in de tuin werkt het gewoon niet. Ik probeer contact te krijgen met KPN maar hoe ? Waar ? Ik sil even bellen voor overleg....
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hallo @Hoofddorptoolenburg
Op deze pagina staan alle contact mogelijkheden: https://www.kpn.com/service.htm
Ietwat verstopt staat daar de volgende informatie:
Klantenservice KPN
Telefoonnummer: 0800-0402
De klantenservice van KPN is 24 uur per dag, 7 dagen per week gratis bereikbaar voor storingen en technische vragen en voor vragen over verlies/diefstal van de mobiele telefoon.
Voor alle overige vragen staan de medewerkers voor je klaar tussen 08 uur – 22 uur.
Op deze pagina staan alle contact mogelijkheden: https://www.kpn.com/service.htm
Ietwat verstopt staat daar de volgende informatie:
Klantenservice KPN
Telefoonnummer: 0800-0402
De klantenservice van KPN is 24 uur per dag, 7 dagen per week gratis bereikbaar voor storingen en technische vragen en voor vragen over verlies/diefstal van de mobiele telefoon.
Voor alle overige vragen staan de medewerkers voor je klaar tussen 08 uur – 22 uur.
Hoi Hoofddorp, welkom terug! Je geeft aan dat de wifi in de tuin en op zolder niet meer werkt na het plaatsen van de Versterkers. Gaat het hier om de zwarte Experia Wifi kastjes? En had je voorheen wel wifi op die plekken?
Je kunt natuurlijk met ons bellen, RBxx geeft je de info al. Maar als je wilt kunnen we ook hier verder kijken. In dat geval, beantwoord de vragen die ik hierboven stel 🙂
Je kunt natuurlijk met ons bellen, RBxx geeft je de info al. Maar als je wilt kunnen we ook hier verder kijken. In dat geval, beantwoord de vragen die ik hierboven stel 🙂
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.