Vraag

wifi module pelletkachel

  • 6 February 2019
  • 3 reacties
  • 859 keer bekeken

hoi
mijn vraag is
hoe krijg uk mijn wifimodule voir mijn pelketkachel verbonden met mijn kpn netwerk want huj verbind niet moet dan een ander netwerk zoeken geeft hij aan ze hebben tyoen een andere toegexonden er die verbind ook niet
die module us er voor om op afstand mijn pelletkachel in werking testellen

wie kjan mijn helpen
mvg Theo

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Als je bij het invoeren van je Wifi sleutel net zoveel tikfouten maakt als bij je post hier op het forum, dan kan ik me voorstellen dat het niet werkt ;)

Wat is het merk en type van die kachel? Dan kunnen we de handleiding ff Googlelen.
Hoi Nick
het is een living Flame pelletkachel met een EVO Remote Wi-Fi module

{dit stukje heb ik gedaan uit de handleiding }

EVO Remote Wi-Fi module configuratie

LET OP! De volgende handelingen moeten worden uitgevoerd in de buurt van de Wi-Fi module (niet verder dan 3 of 4 meter van de module vandaan). Schakel verder uw 4G / mobiel netwerk / mobiele gegevens uit, zodat uw mobiele apparaat het IP adres van de Wi-Fi module kan vinden.

1. Verbind de EVO Remote Wi-Fi module aan de kachel. Houd de “WS” knop 1-2 seconden ingedrukt, de rode en groene LED lampjes zullen afwisselend gaan knipperen. 2. Maak met uw Wi-Fi apparaat verbinding met het privé netwerk van de Wi-Fi module (WiFly FZX of vergelijkbaar). Het netwerk heeft geen wachtwoord. Met uw smartphone kunt u deze handeling uitvoeren via: “Instellingen” → “Wi-Fi” → “Zoek netwerk” → “Verbind”


hoop dat je mij kunt helpen

Mvg

Theo
Reputatie 7
Badge +24
Deze:

https://www.livinflame.com/livin-flame-wi-fi-module-pelletkachel

?

Als ik het stukje handleiding lees wat u hier gepost heb, is het helemaal niet de bedoeling dat deze Wifi module verbinding maakt met het Wifi van de Experiabox / KPN. Het is de bedoeling dat je met je mobiel rechtstreeks verbinding maakt met deze Wifi module. Dat kan op het moment dat je die ws knop ingedrukt hebt. Waarschijnlijk gedurende enkele minuten. De gedachte dat je dit ding zou moeten verbinden met het KPN netwerk is dus in eerste instantie niet correct. Je moet eerst een verbinding tot stand brengen rechtstreeks tussen uw mobiel (of laptop, zou net zo goed moeten werken) en deze Wifi module.

Laptop zou net zo goed moeten werken. Misschien nog wel makkelijker. Rechtsonder bij klokje heeft u waarschijnlijk wel een Wifi icoontje staan, als u windows gebruikt. Als u dat aanklikt, komt er een vensterje omhoog met een lijstje van diverse netwerken. Tenzij u in de middle of nowhere woont en u geen buren heeft 🙂 Maar anders staat er wellicht een heel lijstje. Uw eigen netwerk staat er ook tussen en daar bent u mee verbonden. Op het moment dat je de WS knop indrukt, zou er in dat lijstje een nieuw netwerk bij moeten komen. Dat moet je dan aanklikken.

Reageer