Beantwoord

Wifi naam Box 12 niet zichtbaar op nieuwe Lenovo laptop

  • 30 September 2022
  • 36 reacties
  • 1242 keer bekeken

op mijn lenovo comp staat geen kpn box om aan te sluiten op internet. 

icon

Beste antwoord door Ecmw4a 20 October 2022, 13:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

36 reacties

Reputatie 7
Badge +20

SSID dus nog steeds niet zichtbaar? Dat is wel balen, want je hebt al zoveel getest.

Als je de Lenovo met de kabel aansluit, heb je dan wel internet? Dat is mij nog niet duidelijk? 

nee, ook niet.

Reputatie 7
Badge +20

Dan vermoed ik toch dat het aan de netwerkkaart van de Lenovo ligt. Want hij krijgt helemaal niks. 

Kun je de drivers van de netwerkkaart via een ander netwerk updaten? Of even via een hotspot? 

via hotspot gepoogd te updaten. windows meldt dat het beste stuurprogramma voor dit apparaat is geinstalleerd.

Reputatie 7
Badge +20

Ook Windows zelf is up to date? Dat is mijn laatste optie eigenlijk wat ik nog kan bedenken. Verder is eigenlijk alles al getest. Wellicht heeft Lenovo een idee?

na al de forum-suggesties te hebben afgewerkt begrijp ik dat via de kpn een oplossing niet binnen mijn mogelijkheden ligt. met de vorige modem geen enkel probleem maar met de box 12 ...bah. Heeft kpn geen mogelijkheid voor omruilen box 12 naar modem dat wel optimaal werkt

Reputatie 7
Badge +20

@Ecmw4a, helemaal niets werkt dus. Dat is wel balen. :(

Zo je jouw profiel eens van gegevens willen voorzien. Dan kijk ik even mee. 

via een asus pre en modem heb ik inmiddelswel internet op mijn lenovo. in de lijst staat nog steeds geen kpn maar ik ontvang dus wel. dank voor alle suggesties maar ik stop nu….

 

Reputatie 7
Badge +20

Top dat het nu wel werkt. Dat is het belangrijkste. 

Mocht je nog verdere vragen krijgen, dan horen wij dat graag. 

Goed weekend gewenst.

Ik kan ook kpn niet zien in de wifilijst iop mijn laptop, heb geprobeerd in te loggen als admin, en ik weet zeker dat ik het juiste password heb (gescand, gecopieerd, met qr code gewerkt maar ik kom er niet in. Wat moet ik nu doen?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @wifi niet zichtbaar, zou je de tips over hoe in te loggen willen volgen. Hoor graag of het daarna lukt.