Beantwoord

WiFi niet binnen bereik TomTom Essential 6

  • 26 June 2020
  • 5 reacties
  • 147 keer bekeken

Sinds een week nieuwe TomTom Essential 6 maar telkens de melding dat WiFi niet binnen bereik is, hoe is dit mogelijk?

Dan opeens wel verbonden en na een tijdje weer dezelfde melding.

Ook de Experiabox opnieuw opgestart, maat dit heeft geen resultaat.

Welke oplossing?

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 1 July 2020, 13:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @bertenmagda, welkom hier. 

Ik begrijp dat je de TomTom Essential 6 wilt updaten of iets dergelijks. Dit lukt echter niet om de WiFi niet binnen bereik is. Is dat alleen op de TomTom? Andere apparaten geven geen problemen? Naast dat je het modem opnieuw hebt opgestart, heb je ook de TomTom opnieuw opgestart? Maakt dat nog verschil?

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat je een oplossing hebt gevonden aangezien ik geen reactie meer heb gehad.

Sinds vorige week lukt het me,maar het is mij nog steeds een raadsel waarom andere appatatuur het wel deden, maar mijn TomTom niet.

Bedankt voor de resctie

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb ook werkelijk geen idee. Maar ben blij te lezen dat het gelukt is. Fijn weekend gewenst!

Bedankt voor de reacties en een fijn weekend gewenst.