wifi op de tv

  • 17 September 2019
  • 6 reacties
  • 102 keer bekeken

Vanochtend is er een monteur gekomen om kpn te instaleren. De Wi-Fi op onze telefoons werken prima maar we krijgen geen wifi verbinding op onze smart tv. Al een paar keer gebeld met klantenservice en nu moesten we het via de forum proberen. Kunnen jullie ons helpen?
Groeten, Peter en Annika

6 reacties

Reputatie 7
Heb je een Experia Box V10a gekregen?
Ja die hebben we gekregen.
Reputatie 7
Dan hoop ik dat er snel een medewerker van KPN zal reageren om je verder te helpen.
De V10a is, zachtjes uitgedrukt, nog een beetje verkouden en wacht nog op een paar neusdruppels en een hoestdrankje.
KPN heeft gezegd dat ze die nog dit jaar (😖) zullen gaan toedienen.
Oh dat klinkt niet heel positief. Zijn we net overgestapt en het probleem word niet opgelost. 5 keer gebeld naar klantenservice en niemand die ons kan helpen.
Reputatie 7
Oh dat klinkt niet heel positief.
Ik kan het helaas niet mooier maken.
Eigenlijk hoop ik dat KPN jouw V10a gewoon vervangt door een V10 maar helaas heb ik daar als simpel lid van dit forum en klant van KPN geen enkele zeggenschap over.
Reputatie 7
Hallo @PeterAnnika, welkom op het KPN forum. Leuk, dat je hier terecht bent gekomen. Super irritant dat je problemen ervaart met het verbinden van de Smart TV op de Experia Box. Ik durf niet de vinger op de zere plek te leggen, uit ervaring van forumgebruiker kan het scheiden van de netwerknamen (SSID van 2.4 Ghz en 5 Ghz) een vorm van alternatieve geneeswijze zijn.

In Q4 verwachten we een update van de Experia Box V10a. Ik durf niet te zeggen of het hoestdrankje daarin verstrekt wordt. Dat is nog even afwachten 😪

Reageer