Vraag

Wifi op zolder met TP-Link RE650

  • 11 February 2021
  • 2 reacties
  • 112 keer bekeken

Goede morgen allen. 
 

heb een box 12 alleen de WiFi boven op zolder is nul. Nu heb ik een tp link re650 draadloos om de WiFi te versterken. Dit gaat okay alleen valt hij regelmatig weg. Nu kan ik het apparaat ook als access point gebruiken. 
nu is mij vraag als ik dat ga doen blijft het WiFi signaal van de box12 ook nog actief als ik de tp link verbind met de box12. 
klopt het dan dat het allebei werkt en de box en de tp link? 
zo ja dan ga ik dit natuurlijk proberen. 
groet Paul. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 2
Badge

Welkom hier @Paul Tetteroo ! Leuk dat je je vraag hier stelt. Het is inderdaad mogelijk om je eigen tp link re650 te gebruiken om het wifi signaal te versterken. Tegelijk is er misschien ook nog een andere manier om het wifi signaal op je zolder te verbeteren.  Zo kun je bijvoorbeeld met de KPN WiFi manager ontdekken of je het WiFi signaal in je huis kunt verbeteren en zelfs of je in aanmerking kunt komen voor gratis wifi versterkers van KPN. 

Reputatie 2
Badge

Hoi @Paul Tetteroo, ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!