Beantwoord

WIFI Printer maakt geen verbinding met Experia Box

  • 28 February 2019
  • 5 reacties
  • 406 keer bekeken

Ik heb vandaag een draadloos printer gekocht, maar de printer maakt geen verbinding met mijn Experia box. Wie kan mij helpen?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Valers 4 March 2019, 21:17

Bekijk origineel

5 reacties

Het zou al enorm helpen als je merk én type van de printer vermeld.

M'n HP had ik via 123.hp.com zó geïnstalleerd.
Reputatie 7
Badge +22
Het zou al enorm helpen als je merk én type van de printer vermeld.

M'n HP had ik via 123.hp.com zó geïnstalleerd.

Ik sluit me hierbij aan, en zit er een installatie cd-rom bij? Zo niet, dan geef me de merk en typenummer, en ik zal je de juiste link geven waar je de software kunt downloaden.
Als het een HP is dan werkt de installatie het beste door de printer eerst via USB aan te sluiten en dan binnen het menu van de printer op draadloos over te schakelen is mijn ervaring met diverse HP-printers.
En dan heb ik het uitsluitend over de HP-printers voor de consumentenmarkt.
Ik heb vandaag een draadloos printer gekocht, maar de printer maakt geen verbinding met mijn Experia box. Wie kan mij helpen?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Bedankt voor alle reacties, het betreft een Canon printer, het probleem is inmiddels opgelost door de experia box wps knop ingedrukt te houden!

Ik had het probleem ook met een oude canon XP 495.  Je kan natuurlijk de wps knop niet meer gebruiken. Op die manier maakte ik altijd draadloos contact. Ik heb het opgelost, met ingeschakelde experia wifi, door de printer opnieuw te installeren. Zo gebeurd. Alle drivers staan op het internet. Succes. Moet lukken

Reageer