Beantwoord

Wifi problemen

• 8 maart 2018
  • 14 reacties
  • 684 keer bekeken

Wanneer wordt het wifi probleem een keer opfelost door KPN?
icon

Beste antwoord door wjb 8 maart 2018, 23:37

Bedoel je de wifi problematiek met de V10?
Momenteel wordt firmware versie V1.01.00T03.4 uitgerold die deze problematiek lijkt te verhelpen.
Elke nacht wordt een grote groep V10's geüpdatet en op 14 maart moet iedereen voorzien van de nieuwe firmware.
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Bedoel je de wifi problematiek met de V10?
Momenteel wordt firmware versie V1.01.00T03.4 uitgerold die deze problematiek lijkt te verhelpen.
Elke nacht wordt een grote groep V10's geüpdatet en op 14 maart moet iedereen voorzien van de nieuwe firmware.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo @ptforum, welkom! Bedoel je inderdaad dat probleem? Daar zou je zo langzamerhand geen problemen meer mee moeten ervaren. Als je toch tegen iets anders aanloopt, laat je het dan weten?
is misschien een ietsje beter , maar nog altijd bij lange na niet zoals het hoort te zijn.
Reputatie 7
Badge +28
Welke snelheid haal je bekabeld en draadloos? Als je de draadloze snelheid meet, hoe ver vanaf de Experiabox doe je dat dan? Je kunt in ieder geval onze servicetool eens proberen. Laat je me je bevindingen weten?
Geen idee wat voor snelheid. Geen verstand van. Gaat om de wifi op de smartphone. Blijft nog steeds vaak hangen en loopt gewoon niet goed door. Dit probleem is vanaf begin dit jaar. Laatste keer; wanneer wordt dit een keer door KPN opgelost ?, want ik zit al aan een andere provider te denken.
Reputatie 7
Om te bepalen wat bij jou nu het probleem is hebben we meer informatie nodig, vandaar dat er vragen gesteld worden.
De problematiek met de wifi van de V10 zou ondertussen namelijk al verholpen moeten zijn en dus lijkt er bij jou een andere oorzaak te zijn.
Weet je welke type Experia Box je hebt?
Als die smartphone een Android telefoon is, installeer dan eens de Speedtest app en meet eens de snelheid.
Doe dat eens in de buurt van de Experia Box en op de plaats waar je die smartphone het meest gebruikt.
Welke snelheden meet je?
Mensen alsjeblieft scheid uit en los het op.
Waarom voorheen totaal geen problemen en nu ineens wel. Wat voor experia box , wat voor smartphone, welke plaats, enz enz, kom op, dit moet toch allemaal niet uitmaken. we leven in 2018 !!!!! Zorg er nu gewoon voor dat het wifi weer gewoon gaat werken zoals het hoort.
Lukt dit niet dan gaan we wel elders zoeken naar een betere provider
Reputatie 7
Badge +11
https://forum.kpn.com/internet-9/problemen-met-internetverbinding-445271#post579539
Reputatie 7
Mensen alsjeblieft scheid uit en los het op.En dat is nu precies een opstelling waar niemand wat aan heeft en waarmee je ook helemaal niets zult bereiken.
Duizenden abonnees hebben in de afgelopen maanden heel veel problemen ondervonden met de wifi in combinatie met de V10. Deze problemen zouden echter tot het verleden moeten behoren aangezien de uitrol van de firmware met de fix daarvoor afgerond is.
Bij jou moet er dus een andere oorzaak zijn, maar om die oorzaak te vinden is het noodzakelijk om vragen te stellen en belangrijk om antwoorden te krijgen.
Zonder antwoorden is een oplossing waarschijnlijk ver weg.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo @ptforum, hopelijk begrijp je door @wjb zijn uitleg een beetje waardoor we vragen wat we vragen. Zonder het stellen van deze vragen, is het voor mij niet te achterhalen waar het probleem zich precies voordoet als ik niet naast je Experiabox zit om zelf een aantal zaken te testen. Mocht je mijn hulp nog wel willen, laat het me gerust weten!
gaat niet opgelost worden. wifi is al tijden slecht van kpn.
Reputatie 7
gaat niet opgelost worden. wifi is al tijden slecht van kpn.Bij jou misschien, ik heb hier fantastische wifi met snelheden tussen 300 en 450Mbps.
Het is altijd makkelijk wijzen naar anderen, maar als ik prima wifi heb op mijn KPN aansluiting, dan zou jij dat ook moeten kunnen hebben.
dat zou heel mooi zijn wat jij aangeeft, maar niet echt realistisch :-)
PS check het forum even en dan met name het aantal klachten
Reputatie 7
dat zou heel mooi zijn wat jij aangeeft, maar niet echt realistisch :-)Toch is het realistisch, ik maak het dagelijks mee.

Bovenstaand screenshot is gemaakt op mijn OnePlus 5T, met mijn Microsoft Surface Book gaat de downloadsnelheid ook richting de 500Mbps.

PS check het forum even en dan met name het aantal klachtenIk weet het, je zult waarschijnlijk ook wel vele berichten van mij in die topics tegengekomen zijn.

Reageer