Beantwoord

WiFi SSID instellen voor 2.4GHz en 5GHz binnen Experia v10a

  • 1 October 2019
  • 5 reacties
  • 1372 keer bekeken

Omdat mijn Experia v10 defect is heeft KPN deze omgeruild en heb ik sinds vandaag een v10a. Nu heb ik op mijn oude v10 modem voor het 2.4Ghz en 5GHz netwerk een apart SSID aangemaakt i.v.m. met het bereik binnen/buitenshuis. Nu worden deze SSIDs nog steeds uitgezonden maar zie ik enkel het SSID van het 2.4GHz netwerk in de beheerpagina.

Als ik de tool op de KPN website gebruik krijg ik wel de twee verschillende SSIDs tegen en kan ik deze aanpassen.

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/wijzigen/servicetool-wifi-naam-wachtwoord-wijzigen.htm

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit in de beheerspagina kan doen.... wel zo makelijk
icon

Beste antwoord door wjb 1 October 2019, 21:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Dat lukt nog niet via de beheerpagina's op de V10a zelf.
Dat is één van de (vele) bugs die nog in de firmware van de V10a zit.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @MvanProosdij, welkom hier. Ik lees dat jouw modem het heeft begeven. Nu heb je een V10a en wil je ook graag gescheiden SSID's aanmaken. Zoals wjb al aangeeft is dat niet mogelijk. 😞
Blijft apart dan een nieuwe generatie modem minder mogelijkheden heeft als de oude.
Reputatie 7
Blijft apart dan een nieuwe generatie modem minder mogelijkheden heeft als de oude.
Hij heeft nu nog minder mogelijkheden maar dat zal, als het goed is, veranderen.
Reputatie 7
Badge +24
Nou ja ... de v10a is inmiddels alweer 2 jaar oud ofzo? En al die tijd word er al gevraagd om Wifi 2.4 en 5 Ghz in de webinterface apart te kunnen instellen. Je gaat je toch zowat afvragen of daar nog wat van terecht gaat komen.