Beantwoord

Wifi tuner

• 9 september 2018
  • 5 reacties
  • 1212 keer bekeken

Ik kwam zojuist op de pagina over de wifi tuner daar las ik dit:
Stap 2: de oplossing van de Tuner uitvoeren

De Wifi Tuner heeft bijna 100 verschillende uitkomsten. Daarvan kunnen er 1 of meerdere dé oplossing voor jouw situatie zijn. Dit kunnen tips zijn, of nieuwe hardware zoals een andere Experia box of een wifi versterker. Heb je hardware als oplossing? Dan krijg je de apparatuur om in jouw huis alles uit je wifi te halen. Nadat je de apparatuur met onze installatie app hebt geïnstalleerd, meet je nog een keer.

Hoe letterlijk mogen we dat krijgen opvatten, houd dat bijvoorbeeld het ontvangen van een versterker in of 1 van de nieuwe wifi devices zonder extra kosten? Zelf neem ik aan dat hier toch kosten mee gemoeid gaan.
icon

Beste antwoord door Paul_ 9 september 2018, 13:07

Hey Galdor, dit is een nieuwe tool en wat je leest is correct. Het ligt natuurlijk aan de uitkomst van de Tuner maar het kan zeker zo zijn dat je echt kosteloos apparatuur krijgt. Voor de klant zijn er dan geen kosten gemoeid (zolang je het pakketje wil ophalen bij een service punt).

Voor de eventuele meelezer die meer info wil: https://www.kpn.com/internet/wifi.htm
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hey Galdor, dit is een nieuwe tool en wat je leest is correct. Het ligt natuurlijk aan de uitkomst van de Tuner maar het kan zeker zo zijn dat je echt kosteloos apparatuur krijgt. Voor de klant zijn er dan geen kosten gemoeid (zolang je het pakketje wil ophalen bij een service punt).

Voor de eventuele meelezer die meer info wil: https://www.kpn.com/internet/wifi.htm
Zojuist aantal maal geprobeerd, maar wat een drama tool. Op een gegeven moment ga je per woonlaag de wifi meten. Ga ik de trap op om op de 2e woonlaag te meten waar wifi drama is valt de wifi steeds weg omdat bereik slecht is. Kortom de tool kan niet meten. En dan heb ik nog een 3e woonlaag. Daar komt de wifi al helemaal niet... Maar wifi tot in alle gaten en hoeken...... nou niet hier...
Reputatie 6
Badge +10
Zojuist aantal maal geprobeerd, maar wat een drama tool. Op een gegeven moment ga je per woonlaag de wifi meten. Ga ik de trap op om op de 2e woonlaag te meten waar wifi drama is valt de wifi steeds weg omdat bereik slecht is. Kortom de tool kan niet meten. En dan heb ik nog een 3e woonlaag. Daar komt de wifi al helemaal niet... Maar wifi tot in alle gaten en hoeken...... nou niet hier...

De tool is goed...jouw wifi dus niet ?
Willicht kan een moderator je helpen door je een monteur te sturen. Die hebben de Experia Wifi versterkers bij en kunnen ook kijken of er wellicht wat meer aan de hand is.
Reputatie 7
Badge +24
@Jeffah: vervelend dat je zo'n slechte WiFi ervaart. Ik zie dat je hier al eerder een topic over hebt aangemaakt waar veel tips zijn gegeven. Heb je die adviezen opgevolgd?

Als je verder wil analyseren en advies wil, wil ik je wel vragen om dat in jouw topic te doen, zodat we niet Galdor z'n topic helemaal overnemen.
Hier vooral het probleem dat de site zegt dat ik geen wifi heb....nou, hoe tik ik dit dan in...Maar ik heb geen KPN wifi dat klopt

Reageer