Beantwoord

WiFI tuner KPN Experia WiFi gratis of niet?

• 28 september 2018
  • 2 reacties
  • 408 keer bekeken

Reputatie 1
Heb zojuist met behulp van de WiFi Tuner de internetsnelheid gemeten in de ruimte met slecht ontvangst. ondanks de aanwezigheid van een accespoint ( niet van KPN) wordt na meting geadviseerd twee (?) WiFi versterkers te kopen voor een totaal bedrag van € 80,-. Nu heb ik begrepen dat klanten van KPN in deze situatie de versterker gratis krijgen. Kunt u mij vertellen hoe dat precies zit? Ik verneem graag uw reactie.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 2 oktober 2018, 14:06

Hoi juutje88325, Je komt in aanmerking voor de WiFi-verbetering en gratis aanvullende hardware als je onze WiFi Tuner hebt gebruikt en je downloadsnelheid alsnog lager dan 20 Mbit/s is. De aanvullende gratis hardware houdt in: maximaal drie WiFi-punten (1 modem en/of 2 versterkers of 3 Experia WiFi) per klant. Zou je een printscreen kunnen sturen waar staat dat je €80,00 moet betalen? Hopelijk kan ik verklaren waarom je hiervoor moet betalen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi juutje88325, Je komt in aanmerking voor de WiFi-verbetering en gratis aanvullende hardware als je onze WiFi Tuner hebt gebruikt en je downloadsnelheid alsnog lager dan 20 Mbit/s is. De aanvullende gratis hardware houdt in: maximaal drie WiFi-punten (1 modem en/of 2 versterkers of 3 Experia WiFi) per klant. Zou je een printscreen kunnen sturen waar staat dat je €80,00 moet betalen? Hopelijk kan ik verklaren waarom je hiervoor moet betalen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen juutje888325, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer