Beantwoord

Wifi verbinding met omvormer zonnepanelen weggevallen

  • 23 June 2021
  • 7 reacties
  • 284 keer bekeken

Sedert 18 juni 22.19 is de draadloze verbinding tussen mijn Autarco omvormer en de bijbehorende app uitgevallen. Alle lampjes branden die moeten branden, echter helaas werkt niet

icon

Beste antwoord door GeSp 27 July 2022, 02:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ed Meyer, welkom hier. De omvormer heeft dus de wifi verloren. Alle andere apparaten werken nog wel goed? Ziet de omvormer de wifi nog wel? Of helemaal niet meer? Ook niet nadat je het modem opnieuw opstart? Of kun je de omvormer opnieuw opstarten of dergelijke?

Ik heb na heel lang ploeteren thuis wel verbinding met mn solarman app om de opbrengst te kunnen checken(eerst helemaal geen verbinding,waars door 2.4 en 5.0 ghz gedoe)maar zodra ik nu het huis verlaat bijv. Op mn werk dan staat die app van solarman op offline,check network connections??pfff zo beu met kpn en aan de telefoon kom je ook geen stap verder en word je gewoon in de wacht gezet en krijg je geen gehoor meer! grrr irritatie loopt behoorlijk op zo,betaal me blauw aan internet en superwifi en gewoon waardeloos

Badge +19

@Diaans je moet hiervoor niet bij kpn zijn maar bij de leverancier van de zonnepanelen.  

Nee dit is 1 van de problemen en is precies begonnen toen ik superwifi heb aangeschaft van kpn,sindsdien problemen met mn printer en rookmelders en de leverancier van de zonnepanelen zegt dit komt door 2.4 ghz

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Diaans 

 

Met Superwifi kan je nu een extra WiFi netwerk (wat alleen 2,4GHz gebruikt) instellen als je een Experiabox V10 of Box 12 hebt.

Zie dit artikel: https://forum.kpn.com/kennisbank-wifi-versterkers-134/stel-een-apart-2-4-ghz-netwerk-in-met-de-functie-extra-wifi-op-wifi-versterkers-563855

Op dat extra WiFi netwerk (wat een ander SSID heeft) meld je dan alle apparaten aan die alleen via 2,4GHz werken.

Oke dit ga ik zeker proberen super bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Wil je laten weten of het daarmee gelukt is @Diaans?