Beantwoord

Wifi versterker - knipperend oranje lampje

• 16 juni 2017
  • 4 reacties
  • 1188 keer bekeken

Hallo,
Bij mijn wifi verserker blijft het bovenste lampje oranje knipperen. Nu heb ik opgezocht wat de lampjes inhouden. De bovenste is dus het power lampje. En het onderste de wps. De wps blijft netjes blauw branden, maar de bovenste (power) blijft maar oranje knipperen. Nu heb ik opgezocht dat dit betekend dat hij nieuwe software aan het laden is. Maar hoe lang hoort dit te duren? Hij is inmiddels al 15 uur aan het knipperen. Hoort dit?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Koen_1 18 juni 2017, 17:10

Hoi @babsje, goed dat je je vraag hier stelt! Het lijkt erop dat het updaten naar de nieuwe software niet goed doorliep. Met het even ontkoppelen van de powerkabel heb je het hangende updateproces onderbroken. De kans is groot dat de update inmiddels goed is voltooid, maar als je het op prijs stelt kijk ik dit voor je na. Ik ontvang in dat geval graag een reactie op m'n privébericht 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @babsje, goed dat je je vraag hier stelt! Het lijkt erop dat het updaten naar de nieuwe software niet goed doorliep. Met het even ontkoppelen van de powerkabel heb je het hangende updateproces onderbroken. De kans is groot dat de update inmiddels goed is voltooid, maar als je het op prijs stelt kijk ik dit voor je na. Ik ontvang in dat geval graag een reactie op m'n privébericht 🙂
Ik heb inmiddels de internet kabel en de power kabel eruit gehaald. Na een minuut er weer in gedaan. Even gewacht en inmiddels branden beide lampjes weer continu blauw. Geen idee wat er aan de hand was, maar het lijkt weer normaal te werken. Heb wel altijd goede wifi gehad met dat oranje geknipper.
Reputatie 7
Er is deze dagen wel nieuwe software gekomen, maar dat hoort geen 15 uur te duren. Nog geen 15min!
Reputatie 7
...

Reageer