Beantwoord

WIFI versterker werkt niet.

  • 29 January 2019
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Hallo ik heb een vraag over wat er mis met mijne versterker is. Ik lees heel erg veel dat de wifi versterker van kpn rond 100mb/s zou moeten hebben. Ik heb in mijne muur een lan cable signaal gemaakt met een DVS 650 en ik heb ook geprobeered om die LAN van de DVS direct in mijne ps4 te zetten. Heeft iemand tips over versnelling.

De box die ik heb is een witte box.

Dankjewel
icon

Beste antwoord door wjb 29 January 2019, 20:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Wat is de snelheid van jouw Internet verbinding als je die via https://kpn-itns.speedtestcustom.com meet vanaf een PC die met een netwerkkabel rechtstreeks op de Experia Box is aangesloten?
Wat is de snelheid van jouw "draadloze" verbindingsset. Die kan je meten met de Devolo cockpit die je onder downloads kunt vinden op deze pagina.
Welk type wifi "versterker" gebruik je, de witte KPN WiFi "versterker" of de zwarte Experia WiFi?
Als het de witte KPN WiFi "versterker" is, welke kleur hebben de ledjes?
Ben je verbonden via 2.4GHz of via 5GHz?
Wat is de snelheid die je via wifi meet?
We hebben niks meer gehoord. Ik ga er nu van uit dat het probleem verholpen is. Zo niet, kun je dan de vragen van @wjb beantwoorden?