Beantwoord

Wifi Versterker (wit) stuk?

  • 15 September 2019
  • 7 reacties
  • 326 keer bekeken

Mijn KPN wifiversterker funcioneer(de) altijd prima (met twee blauwe lampjes brandend). Nu ineens storing met melding op aangesloten apparatuur (TV) dat er geen ip adres gevonden kon worden. E.e.a. gereset (zowel experia box als versterker) maar heb nog steeds storing op de versterker (Experiabox is OK) met een blauw lampje brandend en een knipperend.
Moet ik concluderen dat de versterker de geest gegeven heeft?
icon

Beste antwoord door Han Dacast 22 September 2019, 11:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Dat is merkwaardig, @Han Dacast . Hopelijk vinden we een oplossing.
Zit er nog andere apparatuur op je netwerk? Mijn advies zou zijn om de zaak even zo 'sober' mogelijk aan te sluiten. Liefst alleen experiabox en versterker dus. Daarna alles uit te zetten. En te beginnen door de experiabox aan te zetten. Even wachten tot de lampjes branden en vervolgens de versterker aanzetten. Op die manier zou 'ie weer een geldig ip moeten krijgen.
Heb alle apparatuur van zowel de Experia box als de versterker losgekoppeld, beiden uitgezet en daarna weer ingeschakeld (eerst Experiabox en toen de versterker). Helaas probleem blijft. De versterker is wel zichtbaar (met andere ID naam) is wel zichtbaar in het netwerk maar er kan geen verbinding worden gemaakt. :(
Vreemde is dat het van een op andere moment is ontstaan dus dat doet vermoeden dat er een hardware probleem is met de versterker???
Dat zou kunnen, Han. Heb je in deze setting nog geprobeerd om hem te resetten met het reset gaatje?
De reset heb ik inderdaad ook geprobeerd. Ik heb de versterker een paar dagen aan laten staan met alle randapparatuur losgekoppeld. Gisteravond functioneerde hij in ineens weer. Alle apparaten hadden ontvangst en beide blauwe lampjes branden weer constant.
Heb sinds de reset een paar dagen geleden dus niets meer gedaan...………..zeer raadselachtig!!
Bizar! Maar het is dus nu wel aan de praat?
Yep. Het werkt nog steeds, dus we kijken het maar even aan.
In ieder geval bedankt voor je input Erwin!
Yep. Het werkt nog steeds, dus we kijken het maar even aan.

Graag gedaan! Als het onverhoopt misgaat, weet je mij te vinden! 🙂