Beantwoord

wifi versterkers hebben wifi, maar verbinden niet met apparaten

  • 18 October 2019
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

bezit een experiabox V10 en 3 wifi versterkers. Allen bekabeld doorgeschakeld. Wifi doet het op alle drie (blauwe leds) maar slechts 1 verbind met apparaten (wit ledje). inmiddels veel geprobeerd:Herstarts, incl. kabel direct op experiabox. inclusief WPS... etc ... het lukt me niet 

Door vakantie zijn 2 versterkers van de stroom af geweest

Welke stappen moet ik doen om het op te lossen

icon

Beste antwoord door frans4331 22 October 2019, 13:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @frans4331, welkom! Koppel je de versterkers die niet wit gaan branden als tweede en derde? Als je de boel helemaal reset door met een pen het reset knopje een paar seconden in te drukken totdat de lampjes uit gaan, en van voren af aan begint, doen deze het dan wel bekabeld als ‘eerste’ versterker of ook niet? Je volgt de stappen exact zoals in de handleiding wordt beschreven? Om er even zeker van te zijn: het gaat om de wat oudere vierkante? Of toch om de nieuwe ronde?

Hallo Marcia,

Het betreft de vierkante WiFi versterkers.

Het is mij vanmorgen alsnog gelukt, door te starten met een reset van de experiabox i.p.v. de WiFi versterkers. ik heb een nieuw netwerk naam toegevoegd en met behulp van de KPN thuis app de WiFi versterkers gekoppeld.

Erg bedankt voor je opvolging

Beste groet

Frans

Reputatie 7
Badge +30

Top! Heel fijn dat het gelukt is en bedankt dat je het nog even liet weten!