Beantwoord

wifi via de usb kabel met de TP-LINK type: ARCHER T9UH

  • 16 January 2020
  • 10 reacties
  • 242 keer bekeken

als de wifi is weg gevallen en ik laat de pc oplossing zoeken dan krijg ik de melding; stel adapter voor wifi in. en vervolgens oplossing; de standaard gateway is niet beschikbaar.  vervolgens heb ik weer even wifi maar deze valt even later weer weg.

icon

Beste antwoord door minifunske 17 January 2020, 11:00

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb die Archer ook en werkt prima. Heeft het eerder wel gewerkt? Meest recente driver geïnstalleerd vanaf de TP-Link site?

dank voor uw reactie, ik heb de driver geinstalleerd met de bijbehorende dvd maar ik ga nu eens proberen om deze van de TP-LINK site te halen, probleem is dat heel vaak de wifi wegvalt voor ik zover ben.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @minifunske. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw wifi verbinding steeds wegvalt. Heb je op andere apparaten wel een stabiele wifi verbinding? 

Reputatie 7
Badge +24

dank voor uw reactie, ik heb de driver geinstalleerd met de bijbehorende dvd maar ik ga nu eens proberen om deze van de TP-LINK site te halen, probleem is dat heel vaak de wifi wegvalt voor ik zover ben.

Of de driver door Windows zelf op laten zoeken. Bij apparatenbeheer.

Je kunt wel ff tijdelijk een kabeltje aansluiten toch? Dan kun je probleemloos de drivers installeren en als het werkt het kabeltje weer opruimen.

Reputatie 7

Welke Experia Box heb je eigenlijk?

de tip van Ernst-Jan de driver rechtstreeks van de tp-link te halen werkte in eerste instantie prima, wifi viel niet meer weg, kreeg toen melding dat er updates waren van windows en na deze geinstalleerd te hebben was wifi weer verdwenen, sterker de tp-link adapter was niet meer te vinden onder apparaat beheer. de updates waren KB4532938 iets met netwerk frame 3.5 en 4.8  en update KB4528760 windows 10 versie 1909  heb toen de pc terug gezet naar een vorige versie met als resultaat dat al mijn programma's verdwenen zijn.  pc was recent ge-upgrade van windows 7 naar windows 10.  heb dit bericht geschreven op een andere pc die met kabel verbonden is met internet

Reputatie 7
Badge +24

Leuk hé... computers... :wink:

Reputatie 7

Leuk hé... computers... :wink:

Wat een vervelende opmerking in de context van deze conversatie.

Wat zouden jouw gevoelens zijn als zo'n reactie geplaatst wordt nadat je net een hele vervelende ervaring achter de rug hebt?

Reputatie 7
Badge +21

Wat vervelend dat jouw programma's verdwenen zijn, bij het terug zetten naar een vorige versie. Ik hoop dat je de mogelijkheid hebt om deze programma's opnieuw te installeren en dat er verder geen bestanden verloren zijn gegaan. Heb je nu weer de juiste driver geïnstalleerd en werkt nu alles verder naar behoren?

snap er niks meer van start de pc op en de tp-link staat weer onder adapters, ook de driver staat er nog in  want ik heb wifi. wat hebben de updates van windows die ik gisteren doorvoerde met wifi te maken? dit was nl de oorzaak van het wegvallen van wifi.  ik heb deze problemen al sinds de overstap van kabel van ziggo naar glasvezel van kpn. had al enkele dagen geen problemen na het uitvoeren van de tip van Ernst-Jan om de driver rechtstreeks van tp-link te downloaden. wifi werkt nog steeds dus nu maar eerst al mijn verloren programma's downloaden.

Reageer