Beantwoord

Wifinetwerk aangemelde apparaten

  • 21 May 2020
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb kort geleden de wifiversterkers (bedraad) van KPN geplaatst en hiermee een netwerk opgebouwd. dit werkt echt super, Als ik in de KPN thuis app kijk zie ik dat apparaten met het wifi netwerk verbonden zijn waar ik geen toegang voor heb verleend (weet ook niet welke apparaten dit zijn...) hebben jullie enig idee hoe dit mogelijk is en of ik deze apparaten kan blokkeren?

icon

Beste antwoord door wjb 21 May 2020, 10:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Dan zal je die MAC adressen ook in de MAC accesslist van het gebruikte wifi accesspoint moeten vastleggen. Moet dat wifi accesspoint wel dergelijke functionaliteit hebben en ik ben bang dat dat niet het geval is.

Welke wifi"versterkers" van KPN gebruik je?

Anders zal je jouw wifi wachtwoord moeten veranderen en geheim houden voor de personen die je geen toegang wilt verlenen.

Reputatie 7
Badge +24

Simpel: je wifi wachtwoord veranderen. 

Ik gebruik de Experia wifi van KPN zelf (bedraad). Zit volgens mij geen functionaliteit in om een acceslist in te stellen.

ik heb hier een thuisnetwerk en een gastnetwerk het thuisnetwerk het gastnetwerk zit op een ander wachtwoord als het thuisnetwerk en op de laatste heb ik alleen de apparaten aangemeld welke ikzelf toegang heb verleend.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @HvdW80, welkom! Heb je je wachtwoord nog gewijzigd? Zijn de apparaten daarna nog teruggekomen? Je kunt op de Experia Wifi inderdaad geen acceslist instellen.