Beantwoord

Wifiversterker

  • 11 February 2019
  • 4 reacties
  • 420 keer bekeken

Reputatie 2
Ik heb als router de v10a en twee zwarte wifiversterkers .Ik heb een wifiversterker bij mijn zoon op zijn kamer staan en 1 heb ik er in de woonkamer . Nu klaagt mijn dochter nog regelmatig over slechte wifi (haar kamer is een paar meter verwijderd van mijn zoon's slaapkamer) Nu kan ik de wifiversterker van de woonkamer ook naar boven verhuizen ,want daar staat de router. Maar ik heb ook nog een witte wifiversterker liggen maar werkt dat samen met de zwarte wifiversterker?
icon

Beste antwoord door wjb 11 February 2019, 18:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Je kunt die witte KPN WiFi "versterker" ook rustig gebruiken.
Als beneden de zwarte Experia WiFi in de buurt van de V10A (met A) staat, dan heeft dat weinig zin en kan je beter ook die naar boven verhuizen.
De vraag is echter of het probleem daarmee wel verholpen zal gaan worden. Ik heb de Experia WiFi's de deur uit gedaan omdat die averechts werkte op de stabiliteit van de wifi in onze woning. Diverse apparaten konden nauwelijks nog verbinding krijgen terwijl deze zonder die Experia WiFi's vlekkeloos met wifi verbonden werden.
Persoonlijk zou ik de zwarte Experia WiFi op de kamer van jouw zoon eens vervangen door de witte KPN WiFi "versterker" en eventueel zelfs de Experia WiFi beneden uit zetten.
Hoe gaat het dan?
Reputatie 2
Wjb bedankt voor je antwoord. Denk je niet dat er ooit een update voor de Expedia (router en wifi Expedia) die de problemen gaan verhelpen?
Groeten Marco
Reputatie 7
Ooit zal er vast een update gaan komen, maar de grote vraag is wanneer ooit is.
Hoi Marco, met wat bereidheid tot experimenteren is er wellicht aanzienlijke verbetering mogelijk. Vaak is het inderdaad de locatie van de apparatuur die voor grote verbetering kan zorgen. Als je hierbij vastloopt, helpen we graag verder.