Beantwoord

Wifiversterker in t netwerk maar geen internet

• 3 november 2017
  • 8 reacties
  • 793 keer bekeken

Sinds vandaag heb ik een wifiversterker geplaatst draadloos tussen mijn V10. Mijn laptop heeft verbinding maar geen internet. Mijn WiFi printer staat er ook ineens niet meer tussen. Hoe kan dit? Klantenservice stuur een email met alle info, maar dat staat al in het boekje.........

icon

Beste antwoord door Natasja_1 6 november 2017, 21:29

Hoi @TonL, welkom op het Forum! Lastig dat het niet lukt om succesvol verbinding te maken met het internet nu de versterker is aangesloten. De lampjes branden inderdaad correct. Is het, als test, mogelijk dat je de versterker bekabeld aansluit op de Experiabox? Werkt het internet dan wel? Hoor graag van je!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Ik neem aan dat je een KPN Wifi "versterker" bedoelt.
Zo ja:
Wat is de kleur van de ledjes op de Wifi "versterker" en branden ze continue of knipperen ze?
Zo nee:
Welk merk en type heeft die wifiversterker?
Het is inderdaad een KPN WiFi versterker. Blauwe lampje brand en het oranje lampje brand. Dit komt omdat hij draadloos is verbonden. Dit geeft aan dat hij maximaal bereik heeft aldus de handleiding Ik neem aan dat je een KPN Wifi "versterker" bedoelt.
Zo ja:
Wat is de kleur van de ledjes op de Wifi "versterker" en branden ze continue of knipperen ze?
Zo nee:
Welk merk en type heeft die wifiversterker?
Reputatie 7
Welk ledje is blauw en welke oranje?
Ik neem aan dat het power ledje blauw is en het WPS ledje oranje.
Dat zou dan duiden op een slechte wifi verbinding met de Experia Box.
Klopt maar bij een draadloze verbinding is het lampje constand oranje. Zegt handleiding ook.
Moet toch verbinding hebben zonder versterker zit mijn printer wel op de wifi
Reputatie 4
Badge +5
nee ze moeten allebei groen zijn en dan heb je verbinding , dus iets heb je niet goed gedaan heb je hem ook rechts streks aan de modem aangesloten zoals het moet
maar hier heb je een filmpje staan hoe het moet succes ermee , laat ons het weten of het gelukt is

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/wifi-versterker.htm
Reputatie 7
nee ze moeten allebei groen zijn en dan heb je verbinding...Nee hoor, de kleur van de ledjes is prima voor een draadloos aangesloten KPN wifi "versterker" (Power blauw en PWS oranje) .
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @TonL, welkom op het Forum! Lastig dat het niet lukt om succesvol verbinding te maken met het internet nu de versterker is aangesloten. De lampjes branden inderdaad correct. Is het, als test, mogelijk dat je de versterker bekabeld aansluit op de Experiabox? Werkt het internet dan wel? Hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +10
Ha @TonL, ik heb geen reactie meer van je gezien. Werkt alles op dit moment naar behoren of kan ik je hier nog bij helpen?

Reageer