Beantwoord

Wijkverdeler KPN kan daarnaast een paal geplaatst worden?

  • 8 April 2020
  • 9 reacties
  • 225 keer bekeken

Badge

Goedemorgen,

 

Ik heb eerder wat vragen gesteld over een grijze bak in mijn tuin. Deze is vervangen en dat is prima zo maar ik ga nu bezig met een schutting en dus staat er nog een klein kastje. Ik weet niet wat dit is en kan ik daarnaast een paal in de grond zetten?

De tekening is hoe we het willen hebben maar het gaat om het kleine kastje rechts. Het adres is ****** in Heerenveen.

 

Met vriendelijke groet,

Gianfranco Bilardi

 

 

Admin: titel gewijzigd i.v.m. vindbaarheid topic
gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Ward_ 8 April 2020, 16:32

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Dat kleine grijze kastje rechts naast de schutting is 99% zeker van Ziggo. In ieder geval niet van KPN.

Badge

Dit is het kastje … volgens mij bestond zingt nog niet zo oud is dat ding.

 

Badge

ZIGGO

Reputatie 7
Badge +10

Dat kleine grijze kastje rechts naast de schutting is 99% zeker van Ziggo. In ieder geval niet van KPN.

Dat Ziggo toen nog niet bestond klopt wel. Maar Ziggo is ook maar de naam van wat het nu is. Dat is tot stand gekomen na heel veel fusies en overnames. Laat ik het anders zeggen: Dit kastje ziet er uit als een eindversterker in de wijk van een coax netwerk. Dat netwerk zal in Heerenveen vast ooit anders hebben geheten maar is nu van Ziggo en daar zal je heen moeten om te kijken wat er kan en niet kan.

Wat je ook kan doen is via https://www.kadaster.nl/producten/woning/orientatieverzoek een aanvraag doen om via de mail in pdf formaat een paar tekeningen te krijgen van alle kabels en leidingen rondom dat kastje. Dan weet je waar ze lopen en weet je ook waar je een paal kan plaatsen zonder kans op schade.

Dit had je in een ander topic (KLIK!)al gevraag mét foto’s. Het antwoord op het kleine grijze kastje is daar wel 3 X gegeven.

Badge

@Ward_ Bedankt ik zal even informeren!

 

@PeterG , bedankt voor je reactie. Gezien je reactie ga ik er vanuit dat je thuis zit en je je verveeld.

Heel veel sterkte!

dat je thuis zit en je je verveeld.

En jij dan? Dat je het meerdere keren vraagt? :wink:  :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zolang het forum van KPN open is verveel ik me niet hoor.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Gianfranco. Ik zie dat er al verschillende reactie zijn op jouw vraag. Helaas kunnen wij jou niet verder helpen. Heb je deze vraag al bij Ziggo over de schutting gegooid? Ik hoop dat zij jouw wel verder kunnen helpen. :relaxed:

Reputatie 5
Badge +6

Het kastje staat volgens de foto net buiten de erfgrens. In principe liggen de kabels dan ook buiten jouw tuin. Als je binnen je eigen erfgrens blijft zou het dus moeten kunnen. Mijn advies:  graaf voorzichtig een gat op de plek waar je de paal wil hebben om te kijken of deze kabelvrij is. Dat doet men ook in de weg- en waterbouw (proefsleuf)bij gebrek aan heldere tekeningen van de ondergrond.

Reageer