Vraag

Wiz lampen

  • 14 november 2017
  • 4 reacties
  • 1202 keer bekeken

Ik heb een WiZ colors tafellamp HERO - 620lm - hout.
Ik heb op mijn telefoon de wiz app.
Ik krijg via deze app maar geen verbinding (via Wifi) maar geen verbinding hij ziet de lamp niet..
Mijn modem experiabox V9 staat op 2.4 GHz dat is volgens de leverancier correct.
Wat kan ik nog meer doen zodat de app de lamp ziet?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
De lamp komt wel in zo'n pulse-modus waar die aldoor fel en minder fel gaat?
Reputatie 7
Badge +30
Ik ken de lamp niet, maar de lamp kan niet op magische manier verbinden met de Experiabox. Dat moet je eerst aangeven. Kan het zijn dat je eerst met een WiFi netwerk van de lamp moet verbinden?

Robin
Nee dit moet kunnen via de app die ziet de wifi ik zet mijn wachtwoord van wifi in en dan de lamp 3 tot 5 keer aan en uit zetten en dan moet hij de lamp volgend de handleiding zien maar dat is niet het geval.
Ja dat klopt

Reageer