Word jij de thuisnetwerk expert van KPN?

• 21 december 2018
  • 23 reacties
  • 2105 keer bekeken
Word jij de thuisnetwerk expert van KPN?
Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1882 reacties
Update: Het is alweer 1 februari en we hebben een geweldige start van het nieuwe jaar gezien, zeker in de thuisnetwerk categorie. Wij willen alle helpende handen heel hartelijk danken voor de vele oplossingen en antwoorden!! Uiteraard hebben jullie ook de officiële uitslag tegoed van de leden met de meeste antwoorden in januari in deze categorie. Op nummer 3 is Joss1965 geëindigd, nummer twee is PeterG geworden en met stip op de eerste plaats..... WJB! Mannen, aan jullie een speciale dank voor jullie geweldige hulp!

............................................................................................................................

Een spelcomputer aansluiten, draadloos printen of een poort forwarden; je komt dit soort onderwerpen allemaal tegen in de “thuisnetwerk” categorie op het KPN forum. In de maand januari gaan we extra aandacht besteden aan dit onderwerp en dat doen we met een competitie: “Wie wordt de thuisnetwerk-expert van KPN!”

Hoe doe je mee?
Meedoen is heel gemakkelijk, hiervoor heb je natuurlijk een forumaccount nodig. Om de ”thuisnetwerk-expert” te worden is het de bedoeling dat je andere forumgebruikers helpt met het oplossen van hun vraag. Aan het eind van de maand januari kijken wij wie de meeste antwoorden heeft gegeven (die ook gemarkeerd zijn als antwoord) en de top 3 wint een leuke prijs.

Wat kan je winnen?
Uiteraard snappen wij dat de grootste beloning het helpen van andere mensen is! Maar omdat het een competitie is zetten wij er ook graag iets tegenover. De top drie krijgt om te beginnen van ons de badge voor “thuisnetwerk-expert” (en daarmee natuurlijk de eeuwige roem). Om het extra spannend te maken krijgt de top drie ook de mogelijkheid om zijn of haar thuisnetwerk uit te bouwen. Hiervoor krijgt de winnaar een tegoedbon van 250 euro en de nummers 2 en 3 ieder 125 euro te besteden in onze apparatuur voor thuis shop of bij bol.com.

De spelregels
De competitie begint op 1 januari en loopt door tot 31 januari 2019. Wij zullen begin februari zo spoedig mogelijk de winnaars op de hoogte stellen. Uiteraard zullen wij de competitie met de grootst mogelijke zorg laten verlopen, over de uitslag kan echter niet worden gecorrespondeerd.

Nog vragen?
Heb je nog vragen over deze actie, dan mag je die hieronder stellen. Wij zullen tussentijds uiteraard nog even laten weten hoe het ervoor staat!

23 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Dank voor al jullie reacties, het helpen van andere forum gebruikers staat natuurlijk altijd voorop, dus jullie hulp blijft zeer gewaardeerd! Tipje van de sluier, we zullen deze actie ook overwegen voor andere categorieën op het forum, dus mocht je daar meer feeling mee hebben, dan komt dat zeker goed!
Reputatie 7
Badge +12
Beste mensen, wat fijn dat er zoveel geholpen wordt met de thuisnetwerk vragen, hierbij enkele cijfers ruim over de helft van deze maand.

Tot nu toe is 83% van de vragen in het thuisnetwerk in januari al beantwoord! Drie kwart van deze antwoorden kwam van jullie! #toppers! In de top drie is het spannend, WJB voert de lijst aan met PeterG in de achtervolging. Plek drie is nog onbeslist (veel mensen zitten dicht bij elkaar), kortom het podium is nog lang niet definitief!

Begin februari maken we de uitslag bekend.
Reputatie 7
Badge +12
Update: Het is alweer 1 februari en we hebben een geweldige start van het nieuwe jaar gezien, zeker in de thuisnetwerk categorie. Wij willen alle helpende handen heel hartelijk danken voor de vele oplossingen en antwoorden!! Uiteraard hebben jullie ook de officiële uitslag tegoed van de leden met de meeste antwoorden in januari in deze categorie. Op nummer 3 is Joss1965 geëindigd, nummer twee is PeterG geworden en met stip op de eerste plaats..... WJB! Mannen, aan jullie een speciale dank voor jullie geweldige hulp!
Reputatie 7
@Allart, mag ik ook buiten mededinging meedoen?

Mijn thuisnetwerk is immers compleet, tenzij jullie natuurlijk de ATA Grandstream HT802 in de webshop plaatsen, want dan ga ik me uit de naad werken. 😉
Reputatie 7
@joss1965 en @wjb ook van harte!
Jij @PeterG en @joss1965 uiteraard ook gefeliciteerd.
Reputatie 7
Dankzij de bijdrage van KPN heb ik onze zeer oude huiscomputer (een Acer Aspire X3200 uit 2009) kunnen vervangen door een Intel NUC met Windows 10 pro. 😀

Toch wel imposant, zo'n computer van 11x11x2,5cm.

P.S. Ik heb nauwelijks verstand van Digitenne en mobiele abonnementen van KPN, dus ik kan niet wachten totdat KPN een topic "Word jij de Digitenne expert van KPN?" of "Word jij de mobiele abonnementen expert van KPN?" start.
Reputatie 7
@joss1965 en @wjb ook van harte!
https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/word-jij-de-thuisnetwerk-expert-van-kpn-465162#post722012
Reputatie 7
wjb schreef: P.S. Ik heb nauwelijks verstand van Digitenne en mobiele abonnementen van KPN, dus ik kan niet wachten totdat KPN een topic "Word jij de Digitenne expert van KPN?" of "Word jij de mobiele abonnementen expert van KPN?" start.
Ik was ook zeer verbaasd dat ik erbij zit ... 😕
Kom niet verder dan switches en DVS-en.
Reputatie 7
Badge +17
Het is een leuke actie, alleen denk ik wel dat weer dezelfde forumleden weer wat winnen, omdat dat er ook forumleden ontzettend veel weten van het thuisnetwerk. Vind ik ook niet erg, wil alleen even aangeven dat ik er niet aan mee doe.
Want ik maak hier geen kans op, omdat ik meer van Interactieve TV weet. 😉
Reputatie 7
Badge +17
@Allart, mag ik ook buiten mededinging meedoen?

Mijn thuisnetwerk is immers compleet, tenzij jullie natuurlijk de ATA Grandstream HT802 in de webshop plaatsen, want dan ga ik me uit de naad werken. ;-)

😂🤣 Die is leuk @wjb! Lol!
Reputatie 7
Badge +15
Leuke actie 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Ha Ricardo (@mAiden), leuk dat je een KPN forumaccount hebt. We accepteren ook antwoorden van 'IT'ers', we sluiten hier niemand uit voor deelname 😉 Zou een beetje gek zijn, de beste topsporter mag toch ook medailles halen op de spelen. Die zegt ook niet laat een ander het maar doen. Als je mee wilt doen, let'go for it!

Zeg n's. Hoe veel van de actieve mensen op 't forum werken in de IT 😉 😊
Reputatie 7
Badge +15
Gefeliciteerd 😉
Reputatie 7
Wat is het toch goed dat ik me een keertje heb ingehouden, anders zouden die heren nooit wat winnen. 😀🤣

Gefeliciteerd lui ! 😎
Reputatie 7
Badge +9
Zeker een leuke actie. Maar wat Dennis Schrev schrijf .daar geloof ik ook in er zijn mensen die hier veel verstand van hebben. Niet dat ik ze het niet gunnen. Maar het is zo goed. Een hele fijne kerst dagen. En natuurlijk ook een gelukkig nieuwjaar 2019😉 het zal mij ook niet lukken daarom doe ik ook niet mee 😀
Reputatie 7
Badge +9
Van harte gefeliciteerd ale drie wat leuk ga zo door 😀👍👍👍drie duimjes
Reputatie 7
Badge +10
@wjb, @PeterG, gefeliciteerd met jullie 1e en 2e plaats. Jullie zijn de echte matadoren.
Reputatie 7
Leuk hé!

Zo heb ik al jaren lang een Mac Mini staan, moet helaas eigenlijk ook vervangen worden, recentelijk zijn ze vernieuwd. Maar de huidige vind ik veeelste duur. Is gewoon ideaal, weinig kabeltroep en dat kastje staat gewoon op je bureau :)

Ook aan het kijken naar evt een Windows variant, maar Windows zelf houd me nog teveel tegen,.... en er is zo veelsteveel keuze ook,...

Eigenlijk moet ik opruimen, een iMac G4 uit 2002 (wil ik gewoon niet kwijt) Mac mini uit 2010, MacBook Pro 2017 🙄twee iPads thuis. Eigenlijk iets te gek allemaal voor computergebruik!
Reputatie 7
Badge +12
Ha Ricardo (@mAiden), leuk dat je een KPN forumaccount hebt. We accepteren ook antwoorden van 'IT'ers', we sluiten hier niemand uit voor deelname 😉 Zou een beetje gek zijn, de beste topsporter mag toch ook medailles halen op de spelen. Die zegt ook niet laat een ander het maar doen. Als je mee wilt doen, let'go for it!
Reputatie 7
Badge +12
Ik ken (bijna) alleen maar IT'ers (of op zijn minst hobbyisten) op het forum 😉
Reputatie 7
Badge +12
To @wjb, @PeterG en @joss1965

Reputatie 2
Badge
Super actie. Alleen met mijn beroep ben ik beetje bevoorrecht, ik werk namelijk in de IT.
Gun het graag iemand anders om deze actie te winnen! 🙂
Badge
Leuke actie.
Maar zoals ik het lees, zijn er die er meer van weten als ik.
bij mijn vorige provider,Zeelandnet🙈🙈werdt mijn aangeboden oplossingen, reactie ed, NIET gewaardeerd!
Dus, ik ga die club per 01-02-2019verlaten, ivm anders een afkoop som!
En die gun ik ze echt niet meer.
Als hobby, was , ben ik voor velen de helpdesk.
Ik hoop dan ook, dat ik op dit forum mijn bijdrage mag en kan leveren.

Reageer