Beantwoord

word zo maar in eens overgenomen door kpn terwijl ik bij telfort zit

  • 18 December 2019
  • 6 reacties
  • 282 keer bekeken

Hallo ik heb even een vraag.want ik zit normaal altijd bij telfort daar heb ik alles van. Daar heb ik mijn tv internet ectr en ook mobiel en word nu zo maar in eens overgenomen door kpn. Dus al mijn pakketten van telfort word in eens kpn. En dat wil ik niet eens en ga er ook niet mee akkoord want heb daar geen handtekening voorgezet. Heb ook mijn mobiel bij telfort en word ook ineens overgenomen door kpn heb in eens de simkaart vandaag gekregen van de kpn. Maar ik ga deze dan ook niet activeren.omdat ik er niet blij mee ben hoe dat nu zo ineens gaat. Via de mail heb ik dan van KPN ook alles dan al ontvangen de contract ect maar deze ga ik dan ook niet ondertekenen omdat ik dat niet wil.wil niet naar kpn wat moet ik nu doen want ook al activeer ik mijn sim kaart zelf niet eens.dan word hij naar 14 dagen dus ineens automatisch geactiveerd. En zit bij telfort en heb niks met kpn wat moet ik dan nu doen? Gr 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 19 December 2019, 20:33

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Wil je zeggen dat je nog niet wist dat Telfort op zal gaan in KPN?

Echt waar ... wow.

Wil je zeggen dat je nog niet wist dan Telfort op zal gaan in KPN?

Echt waar ... wow.

Inderdaad, heel Nederland weet dat al bijna een jaar met als enige uitzondering @Marcelh35 

Hallo @Marcelh35 , je kunt als Telfort klant je vraag beter stellen in het Telfort forum.

Het is niet reëel om te zeggen dat je van niets weet, je wordt al bijna een jaar lang door Telfort op de hoogte gehouden inzake de samensmelting met KPN.

Als je niets aan je pakket wijzigt bij Telfort blijf je gewoon onder de Telfort voorwaarden klant.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Marcel en welkom op het forum! Het klopt dat Telfort opgaat in KPN. Het kan gebeuren dat je deze informatie betreffende deze integratie gemist hebt, op de Telfort KPN pagina kun je hier meer over lezen. Daarin staat ook dat alle abonnementen van Telfort uiteindelijk naar ons over zullen gaan en vanaf 26 januari gaan alle mobiele abonnementen van Telfort over. Je behoudt daarbij dezelfde voorwaarden op het gebied van MB's, minuten en sms’jes met een gelijke prijs of lager. Jammer om te lezen dat je niet blij bent met de overgang, maar gezien Telfort uiteindelijk opgaat in KPN is het niet mogelijk om bij Telfort te blijven. Ik hoop daarom dat de diensten bij ons zullen bevallen en mocht je in de toekomst ooit vragen hebben over je KPN diensten dan kun je altijd een topic hier op het forum plaatsen! 

Al zo'n 14 jaar bezit KPN Telfort. Voor 100 %. KPN gebruikte Telfort tot nu als budgettak. O.a. met een uitgekleed basispakket tv. Met 14 zenders minder.
De systemen zijn al jaren hetzelfde :wink: .

Je had dus meer met KPN (en te maken) dan je wist!
Wil je niks met KPN dan zit je bij Telfort dus sowieso al fout natuurlijk.

De merknaam wordt nu opgeheven en daardoor komen alle abonnee’s bij KPN. En zolang je niks wijzigt met de Telfortvoorwaarden. Al kan dat op langere termijn uitgefaseerd gaan worden lijkt mij.

Op 10 januari 2019 is het opheffen van Telfort en migreren naar KPN wereldkundig gemaakt. Alle Telfort klanten krijgen regelmatig updates via de mail. (tenzij je een ander mail-adres gebruikt dan zij van je hebben).

Reputatie 7

De systemen zijn al jaren hetzelfde :wink: .

Het is maar hoe je het bekijkt.

Voor Interactieve TV via glasvezel waren er toch wel significante verschillen tussen (delen van) Telfort en KPN.

Reageer