Beantwoord

Wordt de Netgear switch automatisch geupdatete?

  • 4 February 2020
  • 44 reacties
  • 699 keer bekeken

Wordt de netgear  switch van KPN automatisch geüpdate zoniet hoe moet dit dan?

 

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door wjb 5 February 2020, 08:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

44 reacties

Reputatie 7

Met al jullie adviezen lukt het mij niet om de switch te updaten zou graag stapsgewijs horen hoe dit bij jullie wel werkt.

Plaats eens een screenshot van waar het fout loopt.

En wat zit er nu allemaal op het pad tussen jouw computer en de switch?

Reputatie 7

.

Ik krijg dit scherm wel te zien als ik dan op browse druk gaat hij naar bestanden op mijn computer maar als ik dan de nieuwste update aan klik gebeurt er niets

Reputatie 7

Heb je de nieuwste firmware wel gedownload vanaf NetGear? Dan download je eerst een .zip bestand. Die even uitpakken, dan krijg je een .bin bestand.

Sleep dit bestand desnoods naar je bureaublad, en doe dan via browsen op netgear, naar lokatie bureaublad, dan dat .bin bestand selecteren, en daarna gaat die je firmware keurig installeren.

Badge +12

Ik krijg dit scherm wel te zien als ik dan op browse druk gaat hij naar bestanden op mijn computer maar als ik dan de nieuwste update aan klik gebeurt er niets


Oké..je bent dus ingelogd in de switch begrijp Ik? En je gaat via tabblad maintenance naar update en kiest dan het bestand wat je gedownload hebt op je computer? Heb je wel de goede dan, heb je de zip wel uitgepakt en wat voor melding krijg je?
Graag screenshots zoals @wjb vraagt. Dat maakt het o zo veel makkelijker..

Kan het nieuwe bin download bestand niet uitpakken 

Reputatie 7

Kan het nieuwe bin download bestand niet uitpakken 

Waarom niet?

Is het soms al een .bin bestand?

Kan het nieuwe bin download bestand niet uitpakken 

Hallo @Remco78 , als het betreffende bestand de extensie .bin heeft kun je die niet uitpakken, want dat is het betreffende bestand dat je moet updaten naar de switch.

 

Als ik dit toevoeg naar de firmware upgrade gebeurd er niet fout zegt hij

Reputatie 7

Screenshot?!

Reputatie 7

Heb je wel de versie 1.6.0.6 gedownload voor de GS105Ev2?

Tenminste, als je deze Switch hebt,…

Nee deze versie wil ik juist erop zetten

 

Reputatie 7

Nee deze versie wil ik juist erop zetten

Maar dan moet je hem toch downloaden vanaf de Netgear site.

Plaats alsjeblieft screenshots!!!

Reputatie 7

Klik hier

Badge +12

Is het gelukt @Remco78 ?

Nee Edwin het lukt niet

 

Reputatie 7

@Remco78, waarom plaats je nu toch geen screenshots? Ik weet zeker dat we dan binnen de kortste keren snappen waar het fout loopt en dat we je kunnen helpen om die update succesvol af te ronden.

Kan je me ook vertellen wat voor een apparaten er allemaal op het pad tussen jouw computer en die switch zitten?

Badge +12

Inderdaad @Remco78. Zoals @wjb al een paar keer gevraagd heeft is het plaatsen van screenshots de enige oplossing voor ons om je goed te kunnen helpen. Alleen aangeven dat je een foutmelding krijgt zegt namelijk iets, maar eigenlijk ook weer niets als we niet exact weten wat de melding is. Met name @wjb is een professionele IT-er die je echt kan helpen. Maar dan wel met screenshots...

Als de zip file niet uitgepakt kan worden zal mogelijk een extractor nodig zijn. Hoewel ik meen dat dit onderhand standaard onderdeel van windows is. Rechtsklikken op het bestand dan uitpakken.

Als de eerste link is gebruikt dan is het goed mogelijk dat de verkeerde firmware is opgehaald.

https://www.netgear.com/support/product/GS105Ev2