Beantwoord

WPS Experiabox V9

  • 26 November 2019
  • 4 reacties
  • 564 keer bekeken

Hallo,

 

Ik probeer via de WPS knop een verbinding tot stand te brengen met mijn printer. Als ik de knop indruk gaat het lichtje op de box niet branden, verbinden van mijn printer lukt niet.

Heeft iemand deze ervaring ook? Wat is een oplossing om toch draadloos te kunnen verbinden?

Ik hoor het graag!

 

Groet,
Marc

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 29 November 2019, 21:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Je kunt op je printer waarschijnlijk ook wel gewoon het wifi wachtwoord invoeren toch?

Hallo Nick83,

 

 

Op deze printer zit geen nummeriek toetsenbord om dit in te voeren…….wel een toetscombinatie om verbinding te leggen, maar dan moet ik deze wel openstellen op mijn router via WPS……

 

Hoi @MarcieMarc69 . Welkom op het forum.

Lastige situatie. Vaak is er met pijltjes toetsen wel een code in zo'n printer in te voeren maar zeker weten doe ik dat niet. Wat voor merk+type is die printer? Staat er nog een alternatief in de handleiding want vaak zijn er meer mogelijkheden dan alleen wps. 

De WPS functionaliteit op de v9 zou goed moeten werken. Kun je het knopje beschrijven dat je indrukt? 

Ik heb niks meer van je gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog wel vragen hebben, stel ze gerust!