Beantwoord

Xbox/Call of Duty Modern Warfare raar probleem.

  • 28 April 2020
  • 2 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik begrijp je frustratie,Jalke. Ongestoord kunnen gamen is belangrijk. Het is alleen zo dat bij problemen als dit, die niet in ons meetsysteem naar voren komen, onze opties ook beperkt zijn. Wel heb ik je al twee keer gevraagd om je forumprofiel in te vullen. Als je dat nu alsnog zou willen doen, kan ik voor je kijken of er andere mogelijkheden zijn. Laat even weten als je het profiel hebt ingevuld, daar krijgen we geen automatische melding van.

Ik heb excact hetzelfde probleem. Zelfs de poorten manual geopend. Het probleem met mijn xbox heb ik niet bij vrienden die gebruik maken van het ziggo netwerk. Ik moet iedere keer op mijn modem inloggen en op opslaan klikken terwijl ik niets verander om het spel werkzaam te krijgen. 

 

EDIT: reactie 2 samengevoegd
Het probleem ligt aan de kpn router.. wacht ook al enige tijd op een reactie.. later op de dag ga ik ze maar weer bellen. Gelukkig heb ik het jaartje er al op zitten. Grote kans dat ik wegens dit probleem overstap.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 May 2020, 09:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Elco1989. Wat vervelend dat het niet lukt om Call of Duty online te spelen. Welke ExperiaBox heb je op dit moment in huis? Normaal gesproken heb je aan het inschakelen van UPNP al voldoende. Heb je al eens geprobeerd op Ipv6 uit te schakelen? Verder ben ik benieuwd of je ook met andere games problemen ervaart. Misschien staat er op het XBox forum of Call of Duty forum een oplossing voor dit probleem.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Elco1989. Wat vervelend dat het niet lukt om Call of Duty online te spelen. Welke ExperiaBox heb je op dit moment in huis? Normaal gesproken heb je aan het inschakelen van UPNP al voldoende. Heb je al eens geprobeerd op Ipv6 uit te schakelen? Verder ben ik benieuwd of je ook met andere games problemen ervaart. Misschien staat er op het XBox forum of Call of Duty forum een oplossing voor dit probleem.

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al is verholpen. Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer