Vraag

XBOX ONE geen kabelverbinding

• 26 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 778 keer bekeken

Hallo,

normaal gesproken game ik altijd via de wifi heb open netwerk en werkt redelijk. Nu wil ik met kabel gaan gamen (powerline). Maar ik krijg geen verbinding zowel niet vanuit de powerline als rechtstreeks vanaf de router. De xbox geeft als foutmelding dat hij geen verbinding kan maken met de DHCP-server.

Ik heb laatst wel alle xbox one poorten uit de router verwijdert geen idee of het daar mee te maken heeft. Kan iemand mij vertellen hoe ik de DHCP-server weer verbonden krijg met de XBOX ONE.

Ik heb een experia box V9.
Alvast bedankt!

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Heb je gechekt of die kabel het probleem niet is?
Hallo Robin,

De kabel doet het wel in de laptop.

Heb ook al gesproken met de Helpdesk van Microsoft.
De xbox ziet de kabel wel maar maakt geen verbinding.. Ik wil eerst kijken of ik al het mogelijke heb gedaan vanuit de router en anders moet ik mijn Xbox opsturen, omdat er dan iets mis is met de kabelingang.
Reputatie 7
Badge +30
De V9 doet gewoon DHCP en als je laptop wel werkt dan functioneert DHCP dus gewoon.

Wat voor laptop is het?
Heb je eventueel nog een kabel?
Heb je de IP Configuratie op de Xbox al bekeken/gereset/op automatisch gezet?
Badge +2
Hoi @Eveliene24

Heb je inmiddels een verbinding tot stand kunnen brengen?
Laat maar weten of je het hebt kunnen oplossen of niet. In het eerste geval, hoe heb je het opgelost?
In het tweede geval: kun je de vragen van Robin beantwoorden?
Badge +2
Hoi @Eveliene24, ik heb nog geen reactie van je ontvangen, ik ga er vanuit dat het is opgelost. Is dat niet zo, laat het dan weten!

Reageer