Vraag

XBOX ONE Online Gears Hapert

  • 20 May 2020
  • 7 reacties
  • 105 keer bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb onlangs een Xbox One X aangeschaft en als ik online Gears speel dat hapert het spel constant, ik heb hiervoor de Xbox 360 gehad en die had dit nooit. Mijn PS4 had dit ook met de modem van KPN en toen bleek het de NAT te zijn. Hoe kan ik dit verhelpen ?

Hoe kan ik normaal online gamen.

 

Met vriendelijke groet,

Mohamed


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

delete

Niemand die mij kan helpen ?

Reputatie 2
Badge +2

Probeer eens bandsteering op je Experiabox uit te zetten en je XBOX alleen via 5Gz of 2.4Gz te verbinden (aparte SSID namen aan geven). Helpt dat niet dan even bekabeld aansluiten en testen.

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @Mohamed87. Ik denk/hoop dat je met die Xbox One een bekabelde verbinding hebt met het modem? Welk modem heb je? Is UPnP ingeschakeld?

Reputatie 7
Badge +25

We hebben niets meer van je gehoord @Mohamed87 dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Ik heb een V10 modem, xbox one is verbonden met wifi maar de modem staat op 2 meter afstand, upnp staat ook aan. Nat is gewoon open maar nog steeds lag. Ik heb ook hoge ping meestal tussen de 250 en 400. Ik snap er niks van.

Reputatie 7
Badge +25

Stap 1 lijkt me dan om een ethernetkabel ertussen te plaatsen, en het dan nog eens te proberen. En indien mogelijk ook even andere games testen. Dan kun je dingen gaan uitsluiten.