Beantwoord

Xbox one pakketverlies

  • 28 October 2019
  • 2 reacties
  • 189 keer bekeken

Goedenavond,

Heb sinds kort een nieuwe experia box v10a omdat de andere niet meer werkte.

Maar sinds ik die heb,heb ik 100 % pakketverlies  (daarvoor nooit gehad). 

Ik kan nu helaas niet bijv de nieuwe call of duty spelen omdat ik niet online kom.

Tenzij ik het modem een hard reset geef dan lukt het wel. Maar als ik hem dan afsluit en de volgende dag weer online wil gaat dat weer niet. Dan moet ik hem weer reseten.

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen ?

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 30 October 2019, 16:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi Leon, welkom. Hoe is de Xbox aangesloten op de Experia box? Via WiFi, of direct met een kabel? Dit zou je toch zeker niet moeten ervaren indien ‘ie bekabeld is aangesloten. Ervaar je dit alleen met COD, of met alle spellen? Je kan ook eventueel nog UPnP aanzetten om te kijken of dat verbetering brengt.

Dank je wel.

De xbox is via de kabel aangesloten.

Zodra ik het modem heb gereset zet ik de upnp weer aan maar dan heb ik het alsnog.

Na de reset heb ik geen pakketverlies meer,maar als ik dan stop en de ik zet hem de volgende dag weer aan heb ik het wel weer.

Ik kon wel apex spelen met het pakketverlies.

Ik ervaar het tot nu toe alleen cod.