Vraag

YI buitencamera aansluiten op experiabox 10a lukt niet

  • 20 July 2019
  • 6 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik heb diverse topics gelezen en op internet gezocht naar oplossingen. Helaas blijft de camera vragen om "waiting to connect".

Svp uw input....

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Welk type precies? Hoe verbonden? Kabeltje of wifi? Waar zie je de melding "waiting to connect"?
Ik heb twee yi outdoor camera's 1080p via wifi en de melding komt van de camera. Ik moet met de yi app op de telefoon de verbinding met de camera maken. Dan komt de melding......
Reputatie 7
Badge +24
1080p is niet het typenr...

Hoever heb je ze bij de Experiabox vandaan?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @baars12, Welkom op het forum. We zien op het forum vaker vragen voorbij komen wat betreft het verbinden van camera's via de WiFi. Je kunt in dit topic over de V10a lezen hoe portforwarding werkt.(Bericht Radioman) Dat heb je nodig om je IP camera op afstand te kunnen bedienen. Mocht je er niet helemaal uitkomen, laat het vooral weer aan ons weten.
Reputatie 7
Badge +24
Dit heeft denk ik niets te maken met poort forwarding. De camera zal eerst lokaal moeten werken. Op afstand kijken komt daarna pas.
Reputatie 7
Badge +19
@baars12, Als je zorgt dat je alle stappen uit de handleiding goed volgt, zou het in de regel moeten lukken. Als dit niet het geval is kun je dan wat uitgebreider vertellen wat je doet en waar het misgaat? Dan kunnen de andere forumgebruikers je hopelijk helpen.

Reageer