Beantwoord

youtube film niet te streamen naar tv

  • 9 February 2020
  • 11 reacties
  • 383 keer bekeken

Ik heb gisteren op YouTube film gekocht maar het lukt niet om deze te streamen naar tv? Ik heb geen smart tv. Of chromecast. Dit zou met kpn abonnement ook niet hoeven!! 
toch doet het het niet 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 13 February 2020, 12:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Dat hoeft ook niet, je moet dan wel een geschikte tv ontvanger hebben met de juiste YouTube versie dan hoef je niks te streamen en kan je de app direct gebruiken.

 

Het KPN abonnement staat daar verder buiten, welke tv ontvanger heb je en staat deze goed ingesteld anders werkt het ook niet.

We kunnen de app wel gebruiken op tv alleen die ene film niet 

Voor de duidelijkheid het gaat echt om een YouTube film, niet om een film gekocht via Google de Play Films optie?

Andere titels kan je wel streamen? 

Als je via het instellingen menu naar beneden scrolt staat TV connect actief op ja?

Ja via YouTube gekocht en ja andere gratis titels kan ik wel streamen. Tv connect staat op aan. En nog doet ie het niet

De youtube app op de ontvanger is wel met een account verbonden, dat is dan nog het enige wat ik me kan bedenken.

Tja, die is ook verbonden.

is er nog iemand die oplossing/optie weet?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @APDW, wat gek dat je de gekochte film niet kan kijken. Deze zie je wel staan in Youtube via de ontvanger? Krijg je een foutmelding als je deze wilt afspelen? En als je nou eens uitlogt op de app via de ontvanger en opnieuw inlogt met jouw Youtube gegevens? Lukt het dan wel? Via telefoon of laptop lukt het wel?

Dag Bart,

Dank voor bericht. Mijn laptop is van mijn werkgever, daar zit een firewall op .

ik heb mijn Google account op tv er uit gehaald en opnieuw opgezet. Helaas geen resultaat. Hij blijft hangen bij de intro.

 

vis mijn mobiel is film wel via YouTube app  te zien. 
Ook die app heb ik verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat zonder resultaat. Is dit wat je bedoelde? 

Reputatie 7
Badge +20

Kijk je via de app van de smart-tv? Die heb je verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Want de app via de tv ontvanger kun je niet verwijderen. Ik heb nu niet helemaal duidelijk via welke weg je de app precies start.

Als je dan kijkt, dan start de video wel op? Maar hij laadt niet helemaal en stopt dus? Via telefoon dus geen problemen. 

Hi Bart, ik heb geen smart tv.

abonnement digitale tv van kpn, waardoor je ook geen Chrome cast nodig zou hebben .

 

ik heb zowel via de tv ontvanger gestart als via de app op mijn mobiel.

 

app op mijn mobiel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dit werkt niet.

via tv ontvanger, krijg ik melding oeps er lijkt iets mis te zijn gegaan. Helaas nog geen resultaat.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Hi Bart, ik heb geen smart tv.

abonnement digitale tv van kpn, waardoor je ook geen Chrome cast nodig zou hebben .

 

ik heb zowel via de tv ontvanger gestart als via de app op mijn mobiel.

 

app op mijn mobiel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dit werkt niet.

via tv ontvanger, krijg ik melding oeps er lijkt iets mis te zijn gegaan. Helaas nog geen resultaat.

 

 

 


Kijk je dit via het KPN tv ontvanger HMB2260 toevallig?

 

Wat gebeurd er als je de ontvanger reset?

Druk op Menu op de afstandsbediening

Stap 2

Ga naar Instellingen

televisie-instellingen-hoofdmenu-stap-2

Stap 3

Ga naar Systeem instellingen

televisie-systeem-instellingen-stap-3

Stap 4

Ga naar Systeem informatie onder systeem instellingen

televisie-systeem-informatie-stap-4

Stap 5

Druk op de gele knop op jouw afstandsbediening 

televisie-systeem-informatie-stap-5

Stap 6

Kies "ja" bij: Wilt u de software verwijderen? en ja bij: Terug naar fabrieksinstellingen. 

televisie-bewaar-instellingen-stap-6

Kies daarna: Bewaar Instellingen

Stap 7

Kies "ja" zodra onderstaand pop up scherm verschijnt

televisie-fabrieksinstellingen-stap-7

Ter info

Je ziet onderstaand scherm. Je hoeft niets te doen

televisie-herstarten