Vraag

Youtube Streamen van iphone naar tv

• 25 februari 2018
  • 7 reacties
  • 10525 keer bekeken

Hoe kan ik Youtube van mijn iPad en iPhone streamen naar een Samsubg tv. Lees dat ik dan op beide toestellen Youtube moet openen en dan in ïnstellingen" de boel koppelen. Kan nergens instellingen vinden op tv en iPhone. Wie kan mij helpen?

7 reacties

Reputatie 7
Toen het hier nog werkte (de youtube app op mijn tv uit 2103 werkt al lang niet meer) was het als volgt.

Op de tv open de app. Kies via opties (o.i.d.) koppelen. Je krijgt dan een url waar je de getoonde code (met cijfers en letters) moet invullen op je tablet of iphone of laptop. Na invullen code op ok klikken en voilá het is gekoppeld. Je hebt nu op de tv dezelfde voorkeuren (account) als op je device.
Hoi Peter,

Dat is nu juist het probleem, ik zie nergens iets van opties of instellingen, dus snap het niet

Wij zijn net verhuisd en in ons vorige huis en dezelfde apparatuur werkte het perfect zonder codes etc
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Aljairo
Met een Samsung TV weet ik niet, wel; met een Philips TV maar dat zal niet uit maken denk ik.
Je hoeft n.l. niets aan de TV in te stellen of wat dan ook, gewoon aanzetten en zorgen dat je in hetzelfde WIFI netwerk zit dan je IPhone.
Je klikt het filmpje aan wat je wilt streamen naar je TV en klikt dan op het videoscherm.
Dan verschijnt er rechtsboven een open vierkantje met een wifi-tekentje, zie foto
Als je die aanklikt dan wordt het op je TV afgespeeld
Heb je een UHD TV, ook dan worden de UHD filmpjes in sublieme kwaliteit afgespeeld.
Bij mij werd de TV zonder meer gevonden, ik hoop dat het bij jou ook zo is.
Zie foto's

Hallo huistijger.

Het probleem is juist dat ik dat vierkantje niet zie op mijn iPhone en iPad Snap niet hoe dat kan en zijn toch op hetzelfde netwerk verbonden
Reputatie 7
Hoi Peter,

Dat is nu juist het probleem, ik zie nergens iets van opties of instellingen, dus snap het niet

Wij zijn net verhuisd en in ons vorige huis en dezelfde apparatuur werkte het perfect zonder codes etc
Op je afst.bed. (die van de tv zelf). Options (?)
Reputatie 7
Hoe is jouw Samsung televisie met het netwerk verbonden?
Via wifi of via een netwerkkabel?
Heb je de netwerkinstellingen op die Samsung televisie gecontroleerd? Wat is het IP adres van de Samsung televisie?
Reputatie 7
Badge +19
Misschien heb je de verkeerde Youtube-app?
Op het videobeeld wat je wilt streamen tikken dan krijg je het vierkantje te zien.
Je TV hoeft alleen maar aan te staan in hetzelfde netwerk.

Reageer