Beantwoord

zwak wifi signaal voor camera

  • 13 July 2019
  • 9 reacties
  • 199 keer bekeken

Nu heb ik laatst een Wi-Fi camera gekocht ma krijg m met geen mogelijkheid geïnstalleerd, zelfs n technische vriendin lukt t niet. Hij blijft aangeven dat er een te zwak wifi signaal is terwijl hij ernaast staat, wie weet hoe k dit op kan lossen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 15 July 2019, 17:55

Bekijk origineel

9 reacties

bekabeld aansluiten
Reputatie 7
Badge +24
Merk en type?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Daphne kiki, Kun je ons voorzien van meer informatie? Dan kunnen we je vast wat verder op weg helpen.
Het instaleren van de camera lukt niet omdat er een te slecht Wi-Fi signaal zou zijn geeft ie aan na een tijdje zoeken

Hallo @Daphne kiki ,
Het installeren van de camera lukt niet omdat er een te slecht WiFi signaal zou zijn geeft ie aan na een tijdje zoeken

Dat staat er niet, er staat:
Wifi signal weak or wrong password

Het wachtwoord kan dus ook nog fout zijn.
Reputatie 7
Badge +19
@Daphne kiki, Tot nu toe zie ik geen reactie op het bericht van Jan-D. Heb je het wachtwoord nog eens onder de loep genomen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Daphne kiki, We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders weet je ons te vinden!
Ja dat heb k idd gedaan, ma heb op mn telefoon zelfde Wi-Fi met zelfde password, heb er alles en iedereen na laten kijken. Vandaar dat k ff niet reageerde moest weer ff frisse moed verzamelen, na zoveel uren geklooi, echt slecht voor mn humeur en t werkt nog niet
Reputatie 7
Badge +11
Kijk eens op YouTube, daar staan ook filmpjes met uitleg.

Reageer