Beantwoord

Apple watch Ultra met korting bij KPN?

  • 1 November 2022
  • 17 reacties
  • 919 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +3

KPN biedt de Apple Watch Ultra GPS + Cellular met Midnight Loop-band aan voor de prijs van €960.73.

Ik vraag me dan toch echt af waar de korting zit. Een Midnight Loop-band kost namelijk

49 euro en geen 99 euro zoals de bandjes die officieel bij de Apple Watch Ultra horen.

Gisteren kon je nog een Trail bandje bestellen voor dezelfde prijs. Nu opeens een Loop band, maar de prijs is niet gezakt.

Apple Watch Ultra GPS + Cellular 49 mm, Midnight Loop-band Titanium met abonnement kopen | KPN

Hoe neem je je klanten bij de neus …..

 

icon

Beste antwoord door Ferry1984 1 November 2022, 14:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 6
Badge +6

KPN noemt het verkeerd. Het is een zwart trail bandje wat erbij zit.

Het trailbandje kost wel 99 euro.


 

 

Reputatie 5
Badge +3

Juist omdat KPN het verkeerd noemt ben ik bang dat ik het verkeerde bandje krijg. Eerst stond de naam goed, nu niet meer.

Dus wat is er aan de hand, KPN?

Reputatie 6
Badge +6

Dat lijkt me stug, Apple verkoopt ze maar met 3 bandjes (alpine, hike en ocean) zelfs bij Apple is indivuele samenstelling (Apple watch studio) niet mogelijk bij een Ultra.

Ik zou me daar totaal geen zorgen om maken. En overigens op de foto’s van Kpn zie je duidelijk dat het het Trail bandje is.

Reputatie 5
Badge +3

Ok

Reputatie 5
Badge +3

Ik ben benieuwd. Ik heb zojuist de bestelling geplaatst van de Apple Watch Ultra met de “Midnight Loop band” .. met de foto van het zwart grijze “Trail bandje” .

 

De Midnight Loopband is smaller en heeft een paar kleurtjes in het patroon .. ( rood en blauw en bruin etc) 

Ik ben reuze benieuwd wat ik ontvang.  Ik hou je op de hoogte :) 

In de bestelbevestiging van KPN per e-mail staat ook gewoon vermeld:

Apple Watch Ultra Titanium Case Midnight loop band. 

Zowaar een vreemde combinatie :)

Reputatie 6
Badge +6

Ik weet gewoon zeker dat je het trail bandje ontvangt (die ook afgebeeld staat op de kpn website) (:

Maar is goed hou ons maar op de hoogte. Komt echt wel goed!

Reputatie 6
Badge +6

@Wewa Naam van het bandje is weer goedgezet op de kpn website😉

Reputatie 5
Badge +3

Bedankt voor de wenk ! 

Het irritante is dat ze deze iWatch ultra wel online aanbieden cq verkopen maar ze deze niet kunnen leveren. En dat krijg je pas te lezen na je bestelling is afgerond. Zet het dan tenminste bij je advertentie zodat je als klant kan kiezen of je het wel via KPN wil bestellen. Zoek je telefonisch contact over wat dan de eventueel levertijd mag zijn krijg je te horen dat men dat niet weet en je je order mag annuleren. Wat een lachertje of zo iets aan te bieden op deze manier

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Er stond voor .. uur besteld, morgen ontvangen. En toen ik besteld had kon ik het schudden. Beetje achterbaks van KPN. Nu staat het er wel bij dat het niet leverbaar is maar KPN heeft toch behoorlijk wat klanten voorgelogen met betrekking tot de levertijd.

Ja inderdaad, huftergedrag. Maar ja, we wachten maar weer.

Reputatie 7
Badge +9

Tip voor de volgende keer, ook de grote dozenschuivers zoal een belsimpel geeft die korting en heeft vaak wel betrouwbare levertijden staan.

KPN krijgt een levering watches in wk 46 en wk 48, maar het is blijkbaar onmogelijk voor KPN om te zien aan wie deze watches worden geleverd.

Ja inderdaad, huftergedrag. Maar ja, we wachten maar weer.

Al twee weken, telefonisch was door KPN een weekje toegezegd 

Onbetrouwbare leverancier gebleken

Ja inderdaad, huftergedrag. Maar ja, we wachten maar weer.

Al twee weken, telefonisch was door KPN een weekje toegezegd 

Onbetrouwbare leverancier gebleken

Was je op de hoogte van de levering deze week en over twee weken?

Ja inderdaad, huftergedrag. Maar ja, we wachten maar weer.

Al twee weken, telefonisch was door KPN een weekje toegezegd 

Onbetrouwbare leverancier gebleken

Was je op de hoogte van de levering deze week en over twee weken?

Nee, totaal niet. Maar even afwachten 

Ja inderdaad, huftergedrag. Maar ja, we wachten maar weer.

Al twee weken, telefonisch was door KPN een weekje toegezegd 

Onbetrouwbare leverancier gebleken

Was je op de hoogte van de levering deze week en over twee weken?

Nee, totaal niet. Maar even afwachten 

Nu staat er dat bestelling gereed gemaakt wordt, dus ga er gemakshalve vanuit dat iWatch deze week geleverd gaat worden