Beantwoord

Apple Watch Ultra niet op voorraad, wanneer is die er weer?

  • 5 February 2023
  • 7 reacties
  • 311 keer bekeken

Ik heb vandaag een Apple Watch ultra besteld bij kpn. 
 

ik zou hem als ik voor 21:00 besteld had morgen krijgen en ik heb net een mail gekregen dat die niet op voorraad is. Mijn vraag is hoelang gaat het duren voordat hij weer op voorraad is en waarom stond het niet aangegeven bij het bestellen?…….

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 8 February 2023, 13:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Hoi @Daan_Bijster, welkom bij ons op het forum. Voor beide Apple Watch Ultra opties zijn we momenteel in afwachting van een nieuwe levering van Apple. De verwachting is dat die in week 6 komt, je krijgt een bericht als de Watch wordt verstuurd.

Je kunt de status ook volgen via Mijn Bestelling, die wordt direct bijgewerkt als er meer nieuws is. 

Heb hetzelfde issue.

 

Gisteravond besteld.

Op de website staat , Op voorraad, voor 21:00 besteld , morgen in huis. Op basis van deze info bestel je iets. en dan daarna krijg je een een mail: jammer joh , niet op voorraad. En zelfs nu staat het nog steeds op de website. Misleiding.

 

Is er binnenkort weer een levering vanuit Apple?

 

Mvrgr Michel.

 

 

Reputatie 7

Op dit moment zie ik nog geen melding staan dat we niet genoeg op voorraad hebben, het kan zijn dat die later wordt toegevoegd. Als je op de link kijkt in mijn vorige bericht heb je zelf altijd de meest recente status.

Klopt , maar daar staat dus : Helaas hebben wij de Apple Watch Ultra GPS + Cellular 49 mm Titanium Case Zwart/grijs trail bandtijdelijk niet op voorraad. 

 

 

Reputatie 7

Ik zie nu ook staan dat het model niet op voorraad is. De verwachting is dat die deze week of volgende week komt. Zodra die wordt verzonden krijg je er een bericht over, en wordt de status bijgewerkt in de bestelstatus.

Dankje ,

 

Bij kleur Midnight Ocean-band zie ik staan: vanaf 11 feb leverbaar , is die wel op voorraad nu?

 

Gr Michel.

Reputatie 7

Die staat niet op de lijst met modellen waarvan we wachten op een nieuwe levering, alleen die Titanium staat daarop. Verder blijft dat wachten tot je een bericht krijgt tot het verzonden wordt.