Beantwoord

Beide snelladers Apple zijn kapot, ik heb snel een oplossing nodig

  • 13 November 2022
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Hallo, ik heb 2 snelladers van Apple deze zijn beide kapot de ene maakt een ruisend geluid in het stopcontact en de andere is met een pinnetje in het stopcontact blijven zitten. Dit is super vervelend want ik kan nu mijn 2 telefoons en iPad niet opladen. Ik heb zo snel mogelijk een oplossing nodig! Kunnen jullie me helpen? M.v.g Sophie 

icon

Beste antwoord door Noordzee 13 November 2022, 21:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sophie Van Den Berg ,

Het snelste is om morgen langs een KPN-winkel te lopen als je nog garantie hebt.  

Heb je geen garantie meer? Dan kun je die snelladers natuurlijk ook elders kopen.  Denk dan aan bv BCC. Mediamarkt of een willekeurige telefoonwinkel.  

Reputatie 6
Badge +6

Ik weet niet wat voor iPhone je hebt maar misschien handig om extra een powerbank of een QI draadloze lader in huis te hebben (kan je niet je iPad mee opladen maar iig wel je iPhone). Je hebt er misschien nu niks aan tenzij je dit in huis hebt. 

 

Wat ook nog een mogelijkheid is als je een iPad met een usb-c aansluiting hebt dat je daarmee je iPhone kan opladen. Als het goed is heb je een usb-c naar lightning kabel (waarmee je normaal je iPhone mee oplaad vanuit je lader) dus kan je de usb-c stekker in je iPad stoppen en de lightning uiteraard in je iPhone. Je iPhone zal dan opladen en je iPad ontladen (heb je dus alleen wat aan als je iPad accu nog stroom bevat en je iPhone bijna leeg is).

 

Aanvulling: Als je een desktop/laptop hebt kan je die misschien ook gebruiken als lader.

Als het kabeltje wel nog werkt... de usb achterop de tv ontvanger van kpn geeft ook 5 volt. 

Reputatie 7
Badge +9

En anders even naar de Action, daar hebben ze laders die redelijk qua prijs zijn en net zo goed werken als een originele lader