Camera iPhone 14 pro doet het alleen nog bij snapchat

  • 29 March 2023
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Beste, 

 

sinds afgelopen zaterdag kan ik met mijn iPhone 14 pro geen foto’s meer maken, geen video’s meer maken, niet meer videobellen (zowel via FaceTime als via whatsapp lukt niet). 
 

ik kan wel foto’s maken in de portret stand, videobellen via Snapchat en foto’s en video’s maken via Snapchat. 
 

telefoon is pas net in mijn bezit en nog niet gevallen of iets dergelijks. Ik was zaterdag op een feestje en ineens deed hij niks meer ik heb werkelijk het hele internet afgestruind maar kan er niks over vinden. 
 

wie kan mij helpen? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Noelle Evers, welkom bij ons op het forum. Dat is een gek probleem, de camera is heel willekeurig. Heb je het toestel ook al eens opnieuw opgestart? En bij de instellingen gekeken welke apps toegang krijgen tot de camera? Mogelijk hebben een aantal apps geen toegang meer, wat het zou kunnen verklaren.

Dat de camera het in Snapchat nog wel doet geeft het gevoel dat het een instelling zou kunnen zijn. 

Het probleem is inmiddels opgelost. Blijkt een software probleem te zijn. Als het gebeurd gewoon een kwestie van resetten en het is opgelost.

(Ps aan de instellingen kon het sowieso niet liggen aangezien de camera zelf het ook niet deed. Dus het “logootje” van Apple zelf deed niks meer. 

Reputatie 7

Gelukkig is het opgelost! Dat softwareprobleem kende ik nog niet, ik heb het zelf ook nog niet gehad gelukkig. Hopelijk blijft het voor jou nu ook weg en blijft de camera gewoon werken.