Beantwoord

Gaat Apple met een ronde Apple Watch komen?

  • 8 March 2023
  • 9 reacties
  • 503 keer bekeken

Ik ben een groot Apple fan , nou vraag ik me af wanneer komt er een ronde Apple Watch uit , ik kan niet wachten 😃

icon

Beste antwoord door Noordzee 8 March 2023, 11:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Karin texel ,

Als je je afvraagt “Zal Apple ooit een ronde Apple Watch maken?" je bent niet alleen. Een rond ontwerp is een van de meest geciteerde functies die klanten willen op de Apple Watch. Maar zal het gebeuren? Niet waarschijnlijk, helaas. Om verschillende redenen. Het zou op een dag kunnen gebeuren, maar het zal niet snel gebeuren.

Lees er hier meer over: 

https://www.knowyourmobile.com/nl/wearable-technology/will-apple-ever-make-a-round-apple-watch/

Heel jammer , maar hoop doet leven dus wie weet als ze dit lezen 😃

Is meer een vraag om bij Apple neer te leggen lijkt me @Karin texel 

Ik begreep dat ze vaak dit soort forums lezen om beter te worden en te horen wat mensen willen , zodoende maar zeker dat ik het daar ook ga neer zetten. Bedankt !😃

Reputatie 7
Badge +7

Apple staat er toch om bekend dat ze juist hun eigen strategie hebben?! En ik denk niet dat ze forums in het buitenland afstruinen naar goede ideeen ;-) 

Ik had dat begrepen van een werknemer van kpn en waarom ook niet als je de beste wil blijven 

Reputatie 7
Badge +7

ze kijken vooral op hun eigen communities. hier kun je je feedback kwijt: Product Feedback - Apple

 

 

Dank je wel 😃

Ze zijn er wel, ronde smartwatches.

Maar dus niet van Apple. Dat is een eigenzinnig merk. Je kunt op dat “platform” alleen kiezen uit Apple, Apple, Apple. Of mischien toch een Apple.

En echt luisteren naar “hun” klanten doen ze ook niet.

Beetje jammer. Ben niet zo van monopolisten. Dan heb je geen keuze juist als je die wilt hebben. Ook qua prijzen.

Zelf vind ik rechthoekig juist wel mooi. Strak om te zien. Horloges zijn al honderden jaren rond. Dus weer eens wat anders Bovendien is de weergave van zowat álles gebaseerd op rechthoekige schermen.