Beantwoord

Gaat Multisim ook werken met Samsung Galaxy Watch?

  • 27 October 2022
  • 32 reacties
  • 1944 keer bekeken

Wordt Multi Sim alleen beschikbaar icm een Apple Watch of gaat dit ook werken met de Galaxy watch?

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 31 October 2022, 11:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @MWK82 ,

Het antwoord is dat KPN e-sim niet aanbiedt. Gaat dat nog gebeuren? Een moderator schreef twee  maanden geleden: 

Ik kan hier nu een wollige tekst gaan schrijven maar dat zal ik jullie besparen.  In antwoord op jouw vragen:

Ik weet het niet. Hier is intern niks over bekend. Uiteraard stuur ik jullie signalen door en zodra er iets in de steigers staat, dan zullen we dat hier op het forum groots aankondigen.

 

bron : 

 

 

Had ik inderdaad gelezen.  Maar Kpn meldt zelf dat multi sim komt. Dit wordt echter alleen genoemd icm Apple, dus vandaar mijn vraag.

Reputatie 7
Badge +28

Die melding is van lang geleden, maar er is al tijden lang geen nieuws over uitgebracht. Vandaar dat moderator Thomas dat een tijdje terug nog eens duidelijk uitgelegd heeft. 

Er valt gewoon (helaas) jniets over te melden 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/multisim.htm

Reputatie 7

Maar Kpn meldt zelf dat multi sim komt. Dit wordt echter alleen genoemd icm Apple, dus vandaar mijn vraag.

Klopt en voorlopig lijkt multi sim alleen op de Apple Watch gebruikt te kunnen gaan worden. Er zijn naar mijn nog geen plannen bekend over dergelijke functionaliteit voor andere smartwatches.

Reputatie 6
Badge +6

Wordt Multi Sim alleen beschikbaar icm een Apple Watch of gaat dit ook werken met de Galaxy watch?

In dit topic geeft een moderator recent antwoord op je vraag. Lees even helemaal door:

 

Reputatie 7
Badge +25

Hi all,

Zie ons topic over Multisim bij KPN:

Om alvast antwoord te geven op de vraag.

 

Is KPN Multisim ook beschikbaar voor klanten met een Samsung smartwatch?

KPN Multisim is nog niet beschikbaar voor Samsung smartphones en watches. We werken er hard aan om Multisim ook voor Samsung wearables te activeren.

Reputatie 1

Het is eind 2022 he? Maar blijf vooral doen alsof we in 2012 zitten KPN 👍

Gaat KPN hier ook nog wat mee doen? Want als het alleen maar Apple is dan weet ik dat ik bij de keuze voor mijn volgende smartwatch ook gelijk moet kijken naar een andere provider.

Als je op de site kijkt kun je ook alleen maar kiezen uit Apple, Apple of Apple dus daar heb je ook niets aan. En het is ook niet dat ze er dan een asteriksje bijzetten met andere merken zijn onderweg en worden medio … verwacht ofzo. Zelfs bij de meestgestelde vragen niet. Terwijl ik lang niet de eerste ben met deze vraag.

En alleen een paar quotjes op een forum of in de media die inmiddels ook al weer gedateerd raken geven ook niet veel hoop.

Dus zoals het nu is lijkt het een beetje uitzichtloos.

Reputatie 1

Wanneer gaan jullie multisim ondersteunen voor de Galaxy watches?

Hallo KPN, al maanden wordt er aangegeven dat er gewerkt wordt aan e sim voor samsung watch. Jullie lopen im wel heel erg achter de feiten aan. Als het nog veel langer duurt zie ik mij genoodzaakt een overstap te maken naar een andere provider. En aan de reacties te zien ben ik niet de enige. Hoe ver zijn jullie im??????

Reputatie 1

Alsjeblieft KPN… Geef op z'n minst aan wanneer jullie ondersteuning voor Samsung Watches gaan aanbieden….

 

 

Reputatie 1

Wat een *****bedrijf. 

Blij wanneer mijn contract afgelopen is. 

Admin: schelden hoort niet, volgens de Huisregels

Reputatie 1

Je klanten aan het lijntje houden ook niet, ** bedrijf

Al enig nieuws? Zo moeilijk kan het niet zijn.

Oke duidelijk dat wordt overstappen naar de provider die het wel aanbiedt. Al is het ook alleen maar om het niet eens netjes kunnen reageren op deze grote vraag. Maak dan geen forum

Reputatie 7
Badge +19

Als er iets te melden is, dan doen we dat. In dit geval kan ik enkel zeggen dat er voorlopig geen plannen zijn om voor de Galaxy watch Multisim aan te gaan bieden. 

Als er iets te melden is, dan doen we dat. In dit geval kan ik enkel zeggen dat er voorlopig geen plannen zijn om voor de Galaxy watch Multisim aan te gaan bieden. 

Uiteraard niet het antwoord waar velen van ons op gehoopt hadden maar hij is duidelijk en weten we waar we aan toe zijn

Reputatie 1

Als er iets te melden is, dan doen we dat. In dit geval kan ik enkel zeggen dat er voorlopig geen plannen zijn om voor de Galaxy watch Multisim aan te gaan bieden. 

Dus wat op de website staat is niet waar?

Reputatie 7

Dus wat op de website staat is niet waar?

Daar lijkt het op en anders is de uitspraak van @Jeroen_dB dus niet waar.

Ik ben benieuwd.

Reputatie 7
Badge +19

Daar staat dat we aan werken, dat is ook wat ik zeg hierboven. Achter de schermen is men altijd bezig om Multisim uit te breiden maar dat zal niet op korte termijn (voorlopig) zijn. 

Je schrijft toch om half negen dat er geen plannen zijn? Op de site staat impliciet dat jullie wel plannen hebben, anders zouden jullie er niet "hard aan werken". In elk geval bedankt voor de update. We weten idd waar we aan toe zijn.

 

PS: niet naar bedoeld hoor, bedankt voor de update. Weten hoe en wat is beter dan wachten.

Reputatie 1

Daar staat dat we aan werken, dat is ook wat ik zeg hierboven. Achter de schermen is men altijd bezig om Multisim uit te breiden maar dat zal niet op korte termijn (voorlopig) zijn. 

Dank voor de duidelijkheid. Ik vind het wel erg jammer dat er op dit moment maar 1 aanbieder is die dit voor de Samsung aanbiedt. Ik vermoed ook dat dit de reden is daar Google zijn smartwatch hier niet verkoopt.

Ik hoop toch dat jullie dit op (korte) termijn gaan aanbieden zodat ik niet naar een andere aanbieder moet.

Reputatie 7

Daar staat dat we aan werken, dat is ook wat ik zeg hierboven.

Ik lees dat absoluut niet uit jouw eerdere bericht. Ik lees dat er "voorlopig geen plannen zijn" en dat is mijns inziens toch heel iets anders dan "we werken eraan".

Er wordt hard aan gewerkt Multisim op de Galaxy Watch 5 mogelijk te maken. Is er enig zicht op een termijn waarbinnen dit mogelijk wordt? Kun je op een mailinglist komen om gewaarschuwd te worden als dit is gerealiseerd?
Het is een beetje slordig dat het wel werkt voor de smartwatches die jullie verkopen van Apple en niet voor Android smartwatches. Doet me denken aan de banken, je kunt overal betalen met je Apple smartwatch met Apple Pay maar niet met je Android smartwatch met Google Pay. Alleen bij ABN AMRO kan het sinds kort geloof ik. 
We ondersteunen alleen de onbeschoft dure producten van Apple, is dat het beleid?

Mvg,

Roel