Beantwoord

Geen beltoon als ik mijn man bel, verder geen problemen

  • 10 May 2023
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik heb exact hetzelfde probleem als ik naar mijn man bel. Enige verschil is dat wij niet in 1 abonnement zitten, maar wel beide een KPN abonnement. 

Ik ben erg benieuwd of er nu een oplossing voor dit probleem gekomen is.

Ik ervaar dit echt alleen als ik mijn man bel geen enkel ander nummer geeft dit probleem.

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 19 May 2023, 11:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Maris123! Wil je aangeven welk merk en type telefoon je gebruikt? En welk merk en type telefoon je man gebruikt?

Weet je verder zeker dat je man wel altijd bereikbaar is? De reden dat ik dit vraag is omdat je niet weet of iemand je probeert te bellen als je geen oproep binnenkrijgt.

Hi @Bram_ ,

Ikzelf heb een Samsung S22 en mijn man een Fairphone 4.

Ik weet zeker dat hij dan wel bereikbaar is. Hij gaat bij hem ook gewoon over en kan opnemen. Als hij is gesprek is krijg ik direct voicemail. Alleen hoor ik, als bellende partij, dus niet dat er een beltoon overgaat. We hebben dit ook samen getest en instellingen nagelopen, maar kunnen niks vinden wat invloed heeft.

Reputatie 7
Badge +17

@Maris123 zou je in dat geval nog willen laten weten of je met of zonder nummerherkenning belt? En wil je nog testen of het bellen wel lukt als je nummerherkenning aan zet? Of juist uit zet als die nu aan staat?

Vul met het laten weten ook je profiel in. Dan kan ik in onze systemen kijken of er iets raars te vinden is. 

 

Hallo @Bram_ 

 

Ik heb mijn profiel aangevuld! Ik heb nummerherkenning altijd aanstaan, nu net uitgezet en nog eens getest, maar helaas nog steeds geen beltoon. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Maris123! Ik heb gekeken. En ik zie nog geen rare dingen in de instellingen van je eigen abonnement. Wil je nog bevestigen wat het telefoonnummer van je man is? Ik zie nog wel een ander nummer op het adres, maar wil geen aannames doen. Je mag dit nummer toevoegen aan de “Persoonlijke opmerkingen” in je profiel.

Verder wil ik je nog vragen of je de mogelijkheid hebt de simkaart van je man in een andere telefoon te stoppen. Hiermee sluiten we uit dat het aan de Fairphone ligt. 

Als dat uitgesloten is en ik kan het nog niet vinden zet ik het probleem door naar de technische dienst. Die nemen dan binnen 4 werkdagen contact met je op. 😊