Beantwoord

Gekochte Nokia 1600 simlockvrij laten maken

  • 29 April 2023
  • 28 reacties
  • 405 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 8 reacties

Ik heb een nieuwe (maar oude) Nokia 1600 gekocht. Helaas is deze niet simlockvrij. Ik weet alleen dat de simkaart van Telfort/KPN en van Simyo de telefoon niet willen opstarten. De telefoon is ooit gekocht bij Albert Heijn. (Hoe) Kan ik deze telefoon nog simlockvrij maken?

icon

Beste antwoord door RBxx 29 April 2023, 17:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Als de telefoon oorspronkjelijk van AH is uit het KPN-tijdperk, moet iedere simkaart, van welke provider dan ook, mits deze over het KPN-netwerk levert, gewoon werken.

Zelfhad ik ooit eens een Kruidvatkaart en die werkte ook een een gelockte Telfort-telefoon.

 

 

 

Mijn simkaart was voorheen van Telfort en is later overgegaan op KPN. Deze doet het niet. Ik heb ook een simkaart geprobeerd van Simyo, doet het ook niet. 

Ik heb hele lijsten met unlock-codes geprobeerd (bedankt Martijn), maar helaas was er geen enkele match. Dus toch maar een ander ‘nieuw’ toestel gekocht, die simlockvrij is. Dank voor jullie meedenken.

Reputatie 7
Badge +12

Mijn simkaart was voorheen van Telfort en is later overgegaan op KPN. Deze doet het niet. Ik heb ook een simkaart geprobeerd van Simyo, doet het ook niet. 

Ik heb hele lijsten met unlock-codes geprobeerd (bedankt Martijn), maar helaas was er geen enkele match. Dus toch maar een ander ‘nieuw’ toestel gekocht, die simlockvrij is. Dank voor jullie meedenken.

En jij bedankt voor het laten weten @An5 :)Â